نماینده روسیه درباره حملات به زیربنا های اوکراین صحبت کرد

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند
نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
عضو شوید
واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی روسیه طی سخنرانی در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره حملات به زیربنا های اوکراین توضیح داد.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل گفت: می خواهیم تأکید کنیم که ما در جواب به ارسال انبوه تسلیحات غربی به اوکراین و فراخوان های بی خردانه کیف برای پیروزی نظامی بر روسیه، به تأسیسات زیربناها در اوکراین ضربه می زنیم". وی تضعیف توان رزمی قوای اوکراین را که امنیت و تمامیت ارضی روسیه را تهدید می کند، یکی از اهداف عملیات ویژه خواند.
Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
هشدار نبنزیا ازعواقب استفاده از "بمب کثیف" توسط اوکراین
نبنزیا تاکید کرد که تا زمانی که کیف برای مذاکره آماده نشود، این هدف با ابزار نظامی محقق خواهد شد. وی در پایان گفت: "تاکنون آنچه از آقای زلنسکی و همکارانش می شنویم به هیچ وجه آمادگی برای صلح نیست، بلکه فقط زبان اولتیماتوم های ناتوان است".
واسیلی نبنزیا در طی همین سخنرانی، دافع هوائی اوکراین را مسئول تلفات غیرنظامیان و آسیب به زیربنا ها دانست، زیرا نه در حومه، بلکه در مرکز شهرها قرار دارد. به گفته وی، در نتیجه، قطعات راکت یا راکت های اوکراینی که از مسیر خود خارج می شوند، "به روی آن تاسیساتی می افتند که روسیه آنها را حتی هدف قرار نداده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала