- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع فدراسیون روسیه: 50 نظامی روسیه از اسارت بازگشتند

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان زلنسکی درباره تسلیم شدن سربازان ارتش اوکراین پاسخ داد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سخنان زلنسکی درباره تسلیم شدن سربازان ارتش اوکراین پاسخ داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
عضو شوید
سربازان آزاد شده با هواپیما برای معالجه و توانبخشی به مسکو تحویل داده می شوند و به همه آنها کمک های پزشکی و روانی لازم ارائه می شود.
به گزارش اسپواتنیک، در 24 نوامبر، وزارت دفاع فدراسیون روسیه در خبر نامه ای نشز کرده است که در نتیجه مذاکرات، 50 نظامی روسی از قلمرو تحت کنترل رژیم کیف بازگردانده شدند که در اسارت در معرض شکنجه های مرگبار قرار داشتند.
این وزارتخانه اعلام کرد: پرسنل نظامی آزاد شده توسط هواپیماهای حمل و نقل نظامی نیروی هوافضای روسیه برای درمان و توانبخشی در موسسات پزشکی وزارت دفاع روسیه به مسکو تحویل داده می شوند.
پیش از این، دنیس پوشیلین، در مصاحبه خود گفته بود که ارتش روسیه در اسارت اوکراین شکنجه شده است. به گفته وی، در اوکراین با همه زندانیان ظالمانه رفتار شد.
کمیته تحقیقات روسیه در حال بررسی واقعیت شکنجه یک سرباز از لوهانسک در اوکراین است که جسد او در جریان مبادله منتقل شده است.
Украинские военнопленные в исправительном учреждении ДНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
فجایع سربازان اوکراین در مقابل اسیران روسیه+ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала