اسرار حملات روسیه به زیربناهای اوکراین افشا شد

© Sputnik / Nancy Sisel /  مراجعه به بانک تصاویر Постоянный представитель Российской Федерации при Организации Объединенных Наций Василий Небензя выступает на открытом заседании совета безопасности ООН в Нью-Йорке
Постоянный представитель Российской Федерации при Организации Объединенных Наций Василий Небензя выступает на открытом заседании совета безопасности ООН в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
عضو شوید
نبنزیا: روسیه در پاسخ به تحویل تسلیحات غرب به زیربنا های اوکراین حمله می کند.
به گزارش اسپوتنیک، واسیل نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل درباره حملات به زیربناهای اوکراین توضیح داد.
نماینده دائم اوکراین گفت: ما می خواهیم تأکید کنیم که در پاسخ به پمپاژ تسلیحات غربی به این کشور و درخواست های بی پروا کیف برای پیروزی نظامی بر روسیه، به تأسیسات زیربنا ها در اوکراین ضربه وارد می کنیم. وی تضعیف توان رزمی قوای اوکراین را که امنیت و تمامیت ارضی روسیه را تهدید می کند، یکی از اهداف عملیات خاص خواند.
Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
نبنزیا از شکست "مواد غذایی" در رابطه با روسیه خبر داد
نبنزیا تاکید کرد تا زمانی که کیف برای مذاکره آماده نشود، این هدف با ابزار نظامی محقق خواهد شد. وی در پایان گفت: "تاکنون آنچه از آقای زلنسکی و همکارانش می شنویم به هیچ وجه آمادگی برای صلح نیست، بلکه فقط زبان اولتیماتوم های بی پروا است".
در طی همان سخنرانی، واسیلی نبنزیا دافع هوا اوکراین را مسئول تلفات غیرنظامیان و آسیب به زیربناها دانست، زیرا نه در حومه، بلکه در مرکز شهرها قرار دارد. به گفته وی، در نتیجه، قطعات راکت یا راکتهای اوکراینی که به بیجا افتاده اند، "به آن اشیایی می افتند که روسیه حتی آنها را هدف قرار نداده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала