انداخت راکت های "کالیبر" از کشتی تحت البحری در بحیره جاپان+ویدیو

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است
روسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام نمود که جدیدترین کشتی تحت البحری دیزلی-الکتریکی قوای بحر آرام به نام "ماگادان" راکت های کالیبر را از موقعیت غوطه ور در بحر به سوی اهداف بحری و ساحلی پرتاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این پرتاب ها از آبهای بحیره جاپان به سوی اهداف انجام شد. تحت البحری قبل از انجام تمرینات رزمی، مخفیانه وارد منطقه تعیین شده گردید.
در وزارت دفاع روسیه تصریح کردند: "راکت اول با موفقیت به یک هدف بحری اصابت کرد. این هدف، سپری بود که نقش کشتی سطحی دشمن فرضی را ایفا می کرد. راکت دوم در زمان تخمین زده شده به یک هدف ساحلی در میدان تکتیکی "سورکوم" در قلمرو ولایت خاباروفسک روسیه اصابت کرد. برد پرتاب بیش از هزار کیلومتر بود".
پرتاب راکت توسط کشتی ها و شناورهای قوای بحری روسیه در بحر آرام، طیارات و پهپادهای قوای هوایی بحری حمایت شد.
"ماگادان" سومین کشتی بحری از سری شش تحت البحری دیزلی-الکتریکی پروژه 636.3 است که برای قوای بحری روسیه در بحر آرام ساخته شده است. این تحت البحری اکتوبر 2021 در سانکت پتربورگ در ترکیب حربی پذیرفته شده و در اکتوبر 2022 از طریق مسیر بحیره شمالی به قوای بحری بحر آرام رسید.
در ماه نوامبر، چهارمین کشتی تحت البحری از این به نام اوفا وارد قوای بحری می شود و در بهار 2023، پنجمین تحت البحری به نام "موژایسک" به آب انداخته می شود. ششمین تحت البحری "یاکوتسک" در حال ساخت است. پیش از این دو تحت البحری اول این سری - پتروپاولوفسک-کامچاتسکی و ولخوف به قوای بحری اقیانوس آرام پیوسته بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала