تیر اندازی بر مهاجران غیر قانونی در صربستان

© Sputnik / Ruslan Krivobokصربستان
صربستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2022
عضو شوید
پولیس صربستان 600 مهاجر را در نزدیکی مرز با هنگری بازداشت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله کشور صربستان اعلام کرد که پولیس صربستان پس از تیراندازی بین مهاجران در مرز با هنگری طی عملیاتی 600 نفر را بازداشت و از نزد برخی آنها سلاح سقیله کشف شده. افسران پلیس شهرهای کیکیندا و سوبوتیکا به همراه ژاندارمری شب جمعه در اثر تیراندازی بر مهاجران در منطقه هورگوش، منطقه را محاصره کردند.
در محل حادثه 6 مهاجر را پیدا کردند که یکی از آنها حدودا 20 ساله با دو گلوله از ناحیه قفسه سینه زخمی شده بود. سپس وزارت امور داخله ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد بازرسی از یک کمپ غیرقانونی مهاجرانی که در خیمه ها و ساختمان‌های بیرونی ساکنان محلی نزدیک مرز با هنگری زندگی می‌کردند، بازرسی شده و با بس به مراکز پذیرش در جنوب کشور فرستاده شدند.
مایل یاندریچ، رئیس پولیس مرزی در بیانیه‌ای گفت: "بیش از 600 مهاجر غیرقانونی کشف شده‌اند، افرادی که در تیراندازی شبانه شرکت کرده‌اند شناسایی شده‌اند و سلاح‌های سقیله نیز بدست آمده است. خاطرنشان می شود که عملیات جستجوی مهاجران غیرقانونی در منطقه همچنان ادامه دارد. منطقه شمال صربستان در نزدیکی مرز با هنگری و گذرگاه های مرزی هورگوس و کلبیجا از ابتدای بحران مهاجرت، محل تجمع انبوه مهاجران و قاچاقچیان بوده است. به گزارش رسانه های صربستان، تیراندازی جمعه شب توسط بومیان پاکستانی و مراکشی انجام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала