- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

آمریکا از نقص فنی توپخانه های اوکراین خبر داد

© Sputnik / Igor ZaremboВыстрелы батареи орудий калибра 152 мм "Гиацинт" во во время тактических учений ракетных войск и артиллерии береговых войск Балтийского флота
Выстрелы батареи орудий калибра 152 мм Гиацинт во во время тактических учений ракетных войск и артиллерии береговых войск Балтийского флота - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2022
عضو شوید
نیویورک تایمز از مشکلات پنتاگون به دلیل خرابی توپخانه در اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش نیویورک تایمز(NYT) به نقل از مقامات ایالات متحده و اوکراین، توپخانه ای که توسط ایالات متحده و سایر شرکای غربی کیف به اوکراین ارائه می شود اغلب خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد که به یک مشکل بزرگ برای پنتاگون تبدیل می شود.
خاطرنشان می شود که نزدیک ترین نقطه تعمیر و نگهداری و تعمیر تجهیزات آسیب دیده در لهستان است که باعث نارضایتی کیف می شود، زیرا این مرکز در یک کشور همسایه واقع شده است که زمان بازگشت سلاح ها به جلو را افزایش می دهد. به گفته این نشریه، بازسازی تجهیزات شکسته شده در جریان جنگ در اوکراین در حال حاضر اولویت فرماندهی اروپایی وزارت دفاع ایالات متحده است.
نویسنده مقاله تاکید کرد که حدود یک سوم هویتزرهایی که کشورهای غربی به کیف تحویل داده اند در وضعیت غیرقابل استفاده قرار دارند. دلیل اصلی شکست آنها استفاده بیش از حد فشرده از فناوری نامیده می شود.
Surface-to-air Stinger missiles and launchers. File photo  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
موشک استینگر با نسخه ویرانگرتر ساخته شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала