ماسک فاش کرد که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از چه کسی حمایت خواهد کرد

© AFP 2023 / Britta Pedersen/PoolГлава Tesla Илон Маск на премии Axel Springer Award
Глава Tesla Илон Маск на премии Axel Springer Award - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2022
عضو شوید
ماسک از فرماندار دیسانتیس در مبارزه برای ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 حمایت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، گفت که اگر این سیاستمدار تصمیم بگیرد برای ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2024 نامزد شود، از فرماندار فلودیرا رون دسانتیس حمایت خواهد کرد.
این کارآفرین گفت که قبلا از باراک اوباما دموکرات حمایت می کرد و اگرچه با اکراه به جو بایدن دموکرات در مبارزه با دونالد ترامپ جمهوری خواه رای داد و اکنون از حزب دموکرات ناامید شده است، زیرا در حمایت این حزب از آزادی بیان تردید دارد.
ماسک در توییتر خود نوشت: ترجیح من برای رئیس جمهور در سال 2024 شخصی معقول و میانه رو است.
در جولای، این کارآفرین استدلال کرد که DeSantis جمهوری خواه، که در سپتامبر 44 ساله شد، در صورت رقابت با بایدن (در نوامبر 80 ساله شد)، به راحتی در سال 2024 حتی بدون انجام یک کمپین گسترده پیروز خواهد شد.
دیسانتیس هنوز جاه طلبی های ریاست جمهوری را اعلام نکرده است، اما رسانه های آمریکایی با اطمینان گزارش می دهند که همه نشانه هایی از نامزدی او برای کاخ سفید وجود دارد. ترامپ که قبلاً قصد خود برای شرکت در انتخابات 2024 را اعلام کرده بود، در غیاب نسبت به یک رقیب بالقوه هشدار داد و تهدید کرد در صورتی که فرماندار فلوریدا تصمیم به نامزدی برای ریاست جمهوری بگیرد، شواهدی را به خطر می اندازد.
Предприниматель Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2022
هشدار ایلان ماسک به کارکنان توییتر
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала