امریکا می خواهد در غیاب روسیه به چین نزدیک شود

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Белоруссии Александр Лукашенко выступает на митинге, организованном в его поддержку на площади Независимости в Минске
Президент Белоруссии Александр Лукашенко выступает на митинге, организованном в его поддержку на площади Независимости в Минске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
عضو شوید
رئیس جمهور بلاروس از پلان های امریکا برای "نزدیک شدن به چین" در عدم روسیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس گفت که ایالات متحده می خواهد "فدراسیون روسیه" را زیر پا بگذارد و "به چین نزدیک شود".
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در بخشی از مصاحبه‌اش در کانال تلگرام "استخر اول" گفت که امریکا قصد دارد با یک ضربه اروپا را تضعیف کند و سپس "روسیه" را زیر پا بگذارد تا "به چین نزدیک شود".
Президент Республики Беларуссии Александр Лукашенко. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
لوکاشنکو: بلاروس قصد دارد از طریق تاجیکستان وارد بازار افغانستان شود
این سیاستمدار سناریوی مطرح شده را غیرواقعی خواند و امیدوار باست که هرگز محقق نشود.
لوکاشنکا گفت: "چنین به نظر می‌رسد که قوای امریکا احمق نیست، اما به راه انداختن چنین جنگ با چنین نیز‌ کاملاً غیر واقعی است".
پیش از این، رئیس جمهور بلاروس گفته بود که از نبود نظم و انضباط و همچنین سستی در هر موضوع خشمگین شده است. لوکاشنکا گفت که طرفدار محدودیت های سختگیرانه نیست و به این نکته اشاره کرد که کار اصلی انجام کار است. رئیس جمهور افزود در غیر این صورت، جمهوری "به فاجعه روبرو خواهد شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала