شناسایی بیش از 36 هزار کرونایی در چین در 24 ساعت گذشته

© AP Photo / Andy WongСтуденты на сдаче гаокао в Пекине
Студенты на сдаче гаокао в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
عضو شوید
چین برای چهارمین روز پی در پی یک ضد رکورد برای شناسایی شمار بیماران کرونایی در روز ثبت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، برای چهارمین روز پی در پی، چین یک ضد رکورد روزانه در شمار موارد شناسایی شده بیماران کووید-19 در کل دوره همه‌گیری را ثبت می‌کند، در روز گذشته 39791 مورد در این کشور به ثبت رسیده است که اکثر آنها بدون نشانه هستند.
از داده های کمیته دولتی بهداشت جمهوری خلق چین چنین برداشت می شود، که در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 31656، 32943 و 35183 مورد جدید کووید-19 گزارش شد، پیش از آن اوج دچار شدن به ویروس کرونا در چین در میانه ای اپریل سال روان و سپس در جریان یک شیوع گسترده و قرنطینه در شانگهای، افزایش روزانه موارد جدید در این کشور از 29.4 هزار نفر گذشت.
شناسایی یک بیمار کرونایی در چین در جریان یک شبانه روز/ بدون مرگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2020
شناسایی یک بیمار کرونایی در چین در جریان یک شبانه روز/ بدون مرگ
نزدیک به بیشتر دچار شدگان در 24 ساعت گذشته ناقلین بدون نشانه هستند - 36082 نفر (از این شمار 35858 مورد عفونت محلی، 224 نفر وارداتی هستند)، 3709 نفر دیگر با COVID-19 تایید شده نشانه بیماری را دارند (3648 مورد محلی، 61 وارداتی).
اکثر موارد جدید طی روز گذشته در ولایت جنوبی گوانگدونگ، جایی که یک مرکز قرنطینه جدید برای 80000 تخت در حال ساخت است، در پکن، جایی که قرنطینه نسبی در برخی مناطق در شهر مرکزی چونگ کینگ اعمال شده است، شناسایی شد.
در مجموع، در طول همه گیری، به گفته مقامات، 307802 مورد عفونت با نشانه کووید-19 در سرزمین اصلی چین ثبت شد، 5233 نفر جان باختند. موارد عفونت بدون علامت در چین به طور جداگانه در نظر گرفته می شود، هیچ آماری در مورد آنها برای کل دوره همه گیری وجود ندارد.
Строительство карантинного госпиталя в Гуанчжоу. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2022
کلوپ ویدیو
کرونا در چین برای سومین روز متوالی رکورد زد + ویدیو
یادآوری می کنیم، که در ماه‌های پسین، چین دوباره شاهد وخامت اوضاع اپیدمیولوژیک به دلیل شیوع‌های محلی بیشمار COVID-19 بوده است که به دلیل آن قرنطینه‌های جزئی در تعدادی از شهرها اعمال شده است و مردم مجبور به انجام آزمایش PCR روزانه هستند. بنابراین، از 24 نوامبر، اقدامات محدودکننده در برابر پس‌زمینه افزایش بروز کووید-19 در تعدادی از شهرهای بزرگ چین تشدید شد.
در پکن، جایی که وضعیت اپیدمیولوژیک در اوایل نوامبر به تدریج شروع به بدتر شدن کرد، از پنجشنبه به بخش حمل و نقل عمومی، بخش های دولتی و حزبی، تولیدی و سایر شرکت ها، مراکز خرید و تجاری، سوپرمارکت ها، هتل ها و خوابگاه ها، کافه ها و رستوران ها و همچنین وارد شد. برای بازدید از جاذبه ها، باید نتیجه آزمایش PCR انجام شده در 48 ساعت گذشته را منفی نشان دهید، قبل از اینکه آزمایش انجام شده در 72 ساعت گذشته کافی باشد. در عین حال، برای ورود به برخی از ساختمان‌های اداری و شرکت در رویدادهای آفلاین، مانند جلسات توجیهی روزانه در وزارت خارجه چین، باید نتیجه آزمایش PCR منفی را ارائه دهید که در 24 ساعت گذشته انجام شده است. مقامات وضعیت اپیدمیولوژیک فعلی در پایتخت را بحرانی توصیف می کنند.
چین تقریباً از همان ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا به سیاست تحمل صفر برای ویروس پایبند بوده است و کنترل ضد اپیدمیولوژیک چین هنوز یکی از سخت‌گیرانه‌ترین اقدامات در جهان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала