طرح کلاهبرداری زلنسکی در ایالات متحده فاش شد

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2022
عضو شوید
روزنامه نگار آمریکایی وود: زلنسکی پول واشنگتن را از کشور خارج می کند.
به گزراش اسپوتنیک، رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی و تیمش درگیر یک کلاهبرداری مالی بزرگ هستند و پول اختصاص داده شده برای "کمک" به اوکراین را اختلاس می کنند. این نظر توسط ستون نویس تاد وود در کانال فاکس نیوز بیان شده است.

وود: "یک تیم پولشویی در اوکراین وجود دارد. ما تخمین می زنیم که تنها 30 درصد از کمک های بشردوستانه و تسلیحات اعلام شده به هدف می رسد. بخش قابل توجهی از آنها به خارج از کشور سرازیر می شود." با اطلاعات منابع مورد اعتماد، ما می دانیم که بسیاری از مقامات اوکراینی در کشورهای دیگر خانه خریداری کرده اند.

به گفته این کارشناس، کیف نیازی به حل و فصل مسالمت آمیز بحران ندارد، آنها از این راه کسب درآمد در همکاری با شرکت های دفاعی آمریکایی راضی هستند.
وود ابراز امیدواری کرد که به محض اینکه کنترل مجلس نمایندگان به جمهوری خواهان برسد، جریان پول به اوکراین متوقف شود.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین گفت که کشورهای غربی حامی رژیم کیف در حال تبدیل شدن به طرف های درگیری هستند. وی همچنین خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد که پمپاژ نیروهای مسلح اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
Британский и шотландский флаги на здании банка Lloyds в Эдинбурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2022
زمان توقف کمک های غرب به اوکراین چه وقت خواهد بود؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала