ایتالیا راکت های کهنه را به اوکراین می فرستد

CC BY 2.0 / Martin Garcia / Aspide missile of Peruvian NavyРакета Aspide перуанских ВМС
Ракета Aspide перуанских ВМС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
عضو شوید
ایتالیا ممکن است راکت های هدایت شونده آسپاید کهنه خود را به اوکراین بفرستد.
به گزارش اسپوتنیک، به مثابه بخشی از بسته کمک نظامی جدید، ایتالیا ممکن راکت های هدایت شونده آسپید میان برد را برای نابودی اهداف هوایی به اوکراین بفرستد.
خاطرنشان می شود که دولت ایتالیا بسته ششم همراه با فهرست تسلیحات را در پایان ماه دیسامبر تصویب خواهد کرد. راکتهای هوا به هوای نسل قدیم در سال 2021 توسط نیروی هوایی ایتالیا (نیروی هوایی) از استفاده خارج شدند. پیش از این، رم تسلیحات از این نوع عرضه نمی کرد، بنابراین این تصمیم ماهیت سیاسی دارد.
Ракеты Brimstone на военновоздушной базе армии Великобритании - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
بریتانیا تحویل راکت های دقیق بریمستون-2 را به اوکراین را تائید کرد
علاوه بر این، نویسندگان این نشریه را سیگنالی سیاسی می‌خوانند مبنی بر اینکه دولت خط کابینه قبلی ماریو دراگی را در رابطه با اوکراین ادامه می‌دهد و جورج ملونی، نخست‌وزیر، تلاش‌های متحدان ائتلاف حاکم برای دور شدن از عرضه تسلیحات را نادیده می‌گیرد. .
در 30 نوامبر، پارلمان پائین ایتالیا قطعنامه ای را با اکثریت حاکم برای تمدید ضرب الاجل تصمیمات اتخاذ شده در 31 دیسامبر در مورد تدارکات نظامی احتمالی به کیف تصویب کرد. در همان زمان، قطعنامه‌هایی برای توقف کمک‌ها و تغییر تلاش‌ها برای دستیابی به راه‌حل دیپلماتیک برای مناقشه اوکراین رد شد.
این نشریه خاطرنشان می کند که بسته های کمک نظامی به اوکراین طبقه بندی می شود، دولت فقط به کمیته امنیتی پارلمان گزارش می دهد.
پیش از این جوزپه کونته، صدراعظم سابق ایتالیا و رهبر حزب جنبش پنج ستاره، خواستار تغییر سیاست اتحادیه اروپا و ناتو در قبال درگیری در اوکراین شده بود. این سیاستمدار تاکید کرد که ارسال سلاح به کیف راه حلی برای درگیری نیست، انتقال به دیپلماسی ضروری است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала