پنتاگون قوای مسلح اوکراین را برای انجام "فعالیت های نظامی" آماده می کند

© Photo / David B. Gleasonپنتاگون چطور پول ها را برای جنگ خرج می کند.
پنتاگون چطور پول ها را برای جنگ خرج می کند.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2022
عضو شوید
وزنامه واشنگتن پست می نویسد پنتاگون در حال بررسی گسترش برنامه آموزشی برای سربازان اوکراینی است و صحبت در مورد صدها و هزاران سرباز اوکراینی است که نحوه اجرای "کارزارهای پیچیده" در پایگاهی در آلمان به آنها آموزش داده خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، خاطرنشان می شود که لوید آستین، وزیر دفاع و دیگر مقامات ارشد پنتاگون در حال بررسی طرحی برای گسترش قابل توجه آموزش نظامیان اوکراین هستند.
این نشریه به نقل از نمایندگان معرفی نشده پنتاگون اشاره می کند، هفته ها است این طرح مورد بحث قرار دارد و در نظر است برای اجرای آن از بودجه ای که واشنگتن به کیف اختصاص می دهد استفاده شود و طبق ان ارتش اوکراین قرار است برای انجام "کارزارهای پیچیده" علیه ارتش روسیه آموزش ببیند.
سیاست دان نظامی: امریکا میخواهد «بخش آسمان» سوریه را تصاحب کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2022
اظهارات پنتاگون در مورد احتمال مذاکره با روسیه خشم کیف را برانگیخت
در مطلب منتشره آمده است صحبت در مورد آموزش صدها یا حتی هزاران پرسنل نظامی است. روزنامه واشنگتن گزارش می دهد در نظر است آنها را در آلمان آموزش دهند، جایی که متخصصان آمریکایی در سال های اخیر اوکراینی ها را آموزش داده اند.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین دخالت دارند و این دخالت "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل" است. وی خاطرنشان کرد که آمریکا و ناتو در حال آموزش نظامیان اوکراین "در خاک خود، در خاک بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها هستند".
که سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت، "کمک های مستمر در مقیاس بزرگ به کی یف" به طور فزاینده ای "کشورهای غربی را در درگیری در طرف رژیم کی یف" شریک می کند. لاوروف که در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین صحبت می کرد، گفت که کشورهای غربی که از رژیم کی یف حمایت می کنند در حال تبدیل شدن به طرف درگیری هستند. وی خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، هدف قانونی روسیه خواهد بود. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس‌جمهور روسیه گفت: پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی‌کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала