آمریکایی ها اعتماد به ارتش این کشور از دست می دهند

© AP Photo / Gerry Broomeجو بایدن در ارتش
جو بایدن در ارتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
عضو شوید
فاکس نیوز: کاهش ایمان آمریکایی ها به ارتش روند نگران کننده ای است.
به گزارش اسپوتنیک، مردم ایالات متحده شروع به از دست دادن اعتماد به ارتش خود کرده اند که یک روند "نگران کننده" است. این را کانال فاکس نیوز گزارش داده است.
در این گزارش آمده است: "پنتاگون یک مشکل جدی در جذب نیرو دارد و بخشی از این ممکن است به این دلیل باشد که بسیاری از آمریکایی‌ها ایمان خود را به ارتش از دست می‌دهند". مشخص شده است که نتایج یک نظرسنجی اخیر که توسط موسسه رونالد ریگان انجام شده است، روند "هشدار" را نشان می دهد. بر اساس گزارش فاکس نیوز، اعتماد آمریکا در سال جاری به 48 درصد کاهش یافته است که نسبت به 70 درصد در سال 2018 افزایش یافته است.
این کانال تلویزیونی گزارش می دهد که اکثر پاسخ دهندگان اظهار داشتند که به دلیل رهبری بیش از حد "سیاسی" ارتش و همچنین به دلیل اقدامات "مترقی" موضع خود را تغییر داده اند. بنابراین، 68 درصد از پاسخ دهندگان به این نظر رسیده اند. علاوه بر این، تنها شش درصد از آمریکایی ها تمایل خود را برای خدمت در ارتش اعلام کردند.
پیش از این گزارش شده بود که محبوبیت عمومی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به 40 درصد افزایش یافته است. دموکرات ها نیز از عملکرد رهبر آمریکا حمایت بیشتری کرده اند و حمایت او در میان جمهوری خواهان همچنان در سطح 9 درصد است.
متقی با نماینده آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
روابط آشکار طالبان و آمریکا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала