زاخارووا در مورد تهدید خشونت جنسی برای زنان اوکراینی در اروپا صحبت کرد

© AFP 2023 / Guillermo AriasВид с воздуха на импровизированный лагерь украинцев, ищущих убежища в США, Мексика
Вид с воздуха на импровизированный лагерь украинцев, ищущих убежища в США, Мексика - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
عضو شوید
زاخارووا نماینده وزارت امور خارجه در مورد تهدید خشونت جنسی برای زنان اوکراینی در اروپا صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه گفت که تهدید واقعی برای زنان اوکراینی نه از روسیه، بلکه از اروپا است، جایی که اخیرا موارد خشونت جنسی علیه پناهندگان اوکراینی بیشتر شده است.
وی یادآور شد که همسر ولودیمیر زلنسکی، بازرس سابق حقوق بشر اوکراین، لیودمیلا دنیسووا، و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل، پرامیلا پتن، پرسنل نظامی روسیه را به طور غیرمنطقی به خشونت جنسی علیه زنان اوکراینی متهم کردند و متعاقباً آنها را متهم کردند. معلوم شد که کلمات دروغ هستند.
"تهدید واقعی برای زنان اوکراینی از روسیه نمی آید، بلکه در اروپا در انتظار آنهاست. روز گذشته، وزارت برابری سویدن بیانیه ای صادر کرد که به صراحت اعلام کرد که زنان پناهنده اوکراینی به طور فزاینده ای قربانی دلالی و گرفتار شدن به بردگی جنسی می شوند." زاخارووا در کانال تلگرام شما نوشت.
وی افزود که هیچ واکنشی از سوی کی یف یا جامعه بین المللی به این نشریات وجود ندارد.

"به هر حال، رسانه های سویدنی، از یک ماه پیش، مملو از گزارش های متعدد در مورد تجاوز جنسی علیه زنان اوکراینی هستند. سازمان ملل و ساختارهای حقوق بشر سکوت کرده اند، زیرا توجه به یک مشکل واقعی بشردوستانه در قوانین آنها نیست. یا به این دلیل که آنها در حال انجام یک دستور سیاسی دیگر هستند. صادقانه بگویم، از بین این موضوعات، یکی بد و دیگری بدتر هستند."

Беженцы из Харькова в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2022
در پولند زنگ خطر افزایش امراض انتانی منتقل شده توسط پناهجویان اوکراینی، به صدا درآمد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала