آخرین بمب افکن استراتژیک امریکایی رونمایی شد + عکس

© Photo / U.S. Navy photo courtesy Lockheed MartinАмериканский истребитель-бомбардировщик F-35C Lightning II
Американский истребитель-бомбардировщик F-35C Lightning II - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
عضو شوید
نورثروپ گرومن از جدیدترین بمب افکن استراتژیک B-21 Raider رونمایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از بزرگترین پیمانکاران دفاعی در ایالات متحده، Northrop Grumman، عصر روز جمعه آخرین بمب افکن استراتژیک رادارگریز B-21 Raider را معرفی کرد. این رویداد در وب سایت سازنده پخش شد.
این ارائه در کارخانه ای در پالمدیل (کالیفرنیا) با حضور خود لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده انجام شد. دومی با پیش بینی این رویداد، پیش از این در حساب توییتر خود آن را "تاریخی" توصیف کرد. خود سازنده بمب افکن خود را به عنوان تنها هواپیمای نسل ششم در جهان معرفی می کند.
مدیر عامل شرکت سازنده گفت که: "ناوگان بمب افکن سنگ بنای قدرت هوایی این کشور است، و امشب ما قابلیت های نسل بعدی را برای شما به ارمغان می آوریم. با این هواپیما، نسل بعدی فناوری رادارگریز را که برای نیروی هوایی ایالات متحده طراحی شده است را برای شما به ارمغان می آوریم تا سخت ترین آنها را برآورده کند. کتی وردن گفت: ارتش ایالات متحده، نیروی هوایی تهدیدها را در هر نقطه از جهان در یک محیط در حال تغییر مهار و از بین می برد، و استقرار سریع فناوری های (جدید) تضمین می کند که B-21 آماده است تا از این تهدیدات جلوتر بماند."
به گفته نورتروپ گرومن، B-21 Raider قادر خواهد بود به هر نقطه از جهان برسد، سلاح های هسته ای و غیرهسته ای حمل کند و به لطف فناوری پیشرفته رادارگریز بر پیشرفته ترین سیستم های دفاع هوایی غلبه کند. در عین حال پیش بینی می شود در آینده اصلاحات بدون سرنشینی از چنین مدلی نیز به دنیا ارائه شود.
این شرکت تاکید کرد که وقتی صحبت از نشان دادن عزم آمریکا به میان می‌آید، B-21 Raider آماده، بی‌صدا و آماده خواهد بود. ما به ناوگان جنگنده ایالات متحده یک هواپیمای پیشرفته ارائه می‌دهیم که برد، محموله و قابلیت بقا را ترکیب می‌کند. B-21 Raiderآینده بازدارندگی است. "
علاوه بر نمونه ارائه شده، پنج بمب افکن دیگر از این نوع در مراحل مختلف تولید هستند. قرار است این دستگاه در سال 2023 به هوا برود.
ارتش در مورد برنامه هایی برای دستیابی به حداقل صد فروند از این هواپیما صحبت می کند. پنتاگون بیش از 19 میلیارد دلار برای برنامه B-21 بین سال های 2023 تا 2027 رزرو کرده است.
Pentagon Press Secretary Rear Admiral John Kirby - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2022
مشوره کاخ سفید با کنگره امریکا درباره کمک نظامی 21 میلیاردی به اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала