واکنش اروپا علیه قانون کاهش تورم امریکا

© AP Photo / Virginia Mayoاین ایالات متحده امریکا است که اروپا را «میدوشد»، نه برعکس
این ایالات متحده امریکا است که اروپا را «میدوشد»، نه برعکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
عضو شوید
کمیسیون اروپا می خواهد اقدامات را در واکنش به قانون کاهش تورم امریکا انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، "اورسولا فون در لاین"، رئیس کمیسیون اروپا گفت: "اتحادیه اروپا باید برای راحت کردن رقابت جهانی با تصویب قانون کاهش تورم ایالات متحده(IRA) اقداماتی انجام دهد".
رئیس اتحادیه اروپا که در "کالج اروپا" در شهر بروژ بلجیم صحبت می کرد، گفت: " ما باید قوانین خود را به نوع تنظیم کنیم که سرمایه گذاری عمومی، در تحولات محیط زیستی را آسان تر کرده و همچنین بودجه عمومی اروپا نیز باید مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد".
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2022
گفتگو با امریکا و اتحادیه اروپا تحت شرایط روسیه
در حین حال، به گفته وی، اتحادیه اروپا به همکاری با ایالات متحده برای حل اختلافات در رقابت و تضمین شرایط بازی برابر برای مشاغلی که از زمان تصویب قانون جدید به وجود آمده است، ادامه خواهد داد.
این قانون که در ماه اگوست توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده امضا شد، شامل افزایش یارانه های مالیاتی برای خرید موتر های الکتریکی است که در امریکای شمالی مونتاژ می شوند و از بطری های ساخت ایالات متحده استفاده می کنند. این "قانون کاهش تورم" 370 میلیارد دالر برای اهداف انرژی پاک و آب و هوا، 64 میلیارد دالر برای کاهش هزینه ادویه و بیمه صحت اختصاص می دهد. اتحادیه اروپا این قانون را علیه محصولات مشابه واردات از کشورهای دیگر تبعیض آمیز می داند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала