خیانت اوکراین به سازمان ملل متحد

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве
Украинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
عضو شوید
کیف در حال آمادگی برای برهم زدن ابتکار سازمان ملل در مورد ترانزیت آمونیاک از تولیاتی به اودسا است.
به گزارش اسپوتنیک، رژیم کیف در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز برای برهم زدن ابتکار سازمان ملل برای از سرگیری ترانزیت آمونیاک از طریق خط لوله تولیاتی- اودسا است.
وی گفت: "طبق اطلاعاتی که توسط چندین کانال تأیید شده است، رژیم کیف در حال تدارک یک اقدام تحریک آمیز طنین انداز با هدف ایجاد اختلال در ابتکار سازمان ملل برای از سرگیری ترانزیت آمونیاک از طریق خط لوله تولیاتی (روسیه) - اودسا (اوکراین) است".
سیاست دان نظامی: امریکا میخواهد «بخش آسمان» سوریه را تصاحب کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2022
اظهارات پنتاگون در مورد احتمال مذاکره با روسیه خشم کیف را برانگیخت
طبق بیان وی، در قلمرو کارخانه بندر اودسا، انفجارات مستقیم دیپوهای مواد منفجره بر روی سقف های گنبدی دیپوهای آمونیاک به منظور از بین بردن سقف های معلق و همچنین انفجار کارخانه ها و زیربناهای بارگیری مجدد آمونیاک صورت خواهد گرفت. گویا در اثر "حمله راکتی" انفجار توسط نیروهای مسلح روسیه صورت گرفته است.
آژانس گفت که این اقدام تحریک آمیز تحت کنترل نمایندگان سرویس های اطلاعاتی بریتانیا مستقر در اودسا برنامه ریزی شده که در حال اجرا است. سربازان ملیشه PMC Canada GardaWorld نیز در اجرای این تحریک مشارکت دارند که طبق توافق با اداره بنادر اوکراینی همکار هستند.
باید گفت که تخریب برنامه ریزی شده انبارهای آمونیاک در اودسا منجر به افزایش بیشتر ارزش آن در بازار جهانی خواهد می گردد. اتحادیه اروپا و کشورهای رو به انکشاف با قیمت بالای گاز طبعی روبرو می گردند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала