امریکا به پیشنهاد لتونی برای حمله به فرودگاه های روسیه پاسخ داد

© Sputnik / Oksana Dzhadan /  مراجعه به بانک تصاویر Люди с флагами украинского националистического добровольческого батальона "Азов" участвуют в шествии латышского легиона Ваффен СС в Риге
Люди с флагами украинского националистического добровольческого батальона Азов участвуют в шествии латышского легиона Ваффен СС в Риге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
عضو شوید
رابرتز کارمند سابق کاخ سفید ایده لتونی برای حمله به فرودگاه های روسیه را محکوم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پل کریگ رابرتز، کارمند سابق کاخ سفید در زمان دولت رونالد ریگان، در وب سایت خود نوشت: لتونی با پیشنهاد خود مبنی بر اجازه دادن به کیف برای ضربه زدن به فرودگاه های روسیه، باعث گسترش درگیری ها در اوکراین می شود و ایالات متحده این لفاظی را تأیید می کند. .
تشدید تنش درست مانند ویتنام ادامه دارد. دست نشانده واشنگتن بدون اجازه ایالات متحده پیشنهادی تحریک آمیز را بیان نمی کرد. این مقام سابق گفت.
به عقیده وی، اقدامات واشنگتن باعث تشدید درگیری در اوکراین می شود که به نوبه خود منجر به خطر یک رویارویی هسته ای می شود.
پیش از این، رینکوویچ، وزیر امور خارجه لتونی خواستار اجازه به کیف برای حمله به پایگاه های موشکی که برای حمله به زیرساخت های حیاتی اوکراین استفاده می شود، شده بود. به نظر او، متحدان نباید از تشدید تنش هراس داشته باشند.
اکنون ایالات متحده به اوکراین تسلیحات دوربرد نمی دهد و اعلام می کند که تمایلی به تحریک تشدید درگیری ندارد.
در پس زمینه عملیات ویژه نظامی روسیه، ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به ارسال سلاح به اوکراین ادامه می دهند. مسکو بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی تر می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
Американский флаг над зданием конгресса США в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
توقف کمک امریکا به اوکراین در صورت نپذیرفتن کنگره این کشور
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала