ایالات متحده ضرر واقعی زرادخانه خود را به دلیل حمایت از اوکراین فاش کرد

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Выставка трофейной военной техники и оружия в центре Лисичанска
Выставка трофейной военной техники и оружия в центре Лисичанска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
عضو شوید
نشنال ریویو: حمایت مالی از اوکراین ذخایر تسلیحاتی ایالات متحده را کاهش داد.
به گزارش اسپوتنیک، نشنال ریویو به نقل از گرگ هیز، مدیر عامل مجتمع نظامی-صنعتی ایالات متحده، ریتون گزارش می دهد که به دلیل اکمال نیرو های مسلح اوکراین APU، ایالات متحده یک انبار از MANPADSو Javelin ATGM را که برای چندین سال طراحی شده بود، خرج کرد.
هیز با ارزیابی عرضه تسلیحات به اوکراین گفت: "مشکل این است که در ماه های اول جنگ، منابع زیادی مصرف شد. ما 13 سال تولید استینگر و 5 سال تولید جاولین را مصرف کردیم."
وی همچنین با بیان اینکه موضوع تکمیل ذخایر بسیار حاد است، خاطرنشان کرد: پنتاگون از سال 2004 تاکنون اقدام به خرید MANPADS نکرده است.
جو بایدن در ارتش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
آمریکایی ها اعتماد به ارتش این کشور از دست می دهند
مقاله نویس جیمی کوین گزارش داد که واشنگتن 5500 جاولین و 1400 استینگر به عنوان کمک نظامی به اوکراین فرستاد و ریتون برنده مناقصه 624 میلیون دلاری برای تکمیل مهمات ارتش شد.
کریستینا ورموت، وزیر ارتش ایالات متحده، در جریان مجمع دفاع ملی ریگان افزود که پنتاگون قراردادهای زیادی به ارزش بیش از شش میلیارد دلار برای تکمیل مهمات تخلیه شده به دلیل حمایت از اوکراین امضا کرده است.
با این حال، تلاش پنتاگون برای افزایش تولید تسلیحات در وضعیت نامشخصی قرار دارد. به گفته نویسنده، این به دلیل نوع سیاستی است که جمهوری‌خواهانی که اکثریت کرسی‌های مجلس سنا را به دست آورده‌اند، در قبال اوکراین دنبال می‌کنند.
با توجه به عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو از کیف با تدارکات تسلیحاتی حمایت می کنند، این برنامه ها ده ها میلیارد دلار هزینه دارد. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
قوای توپچی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
شکست قطعات توپچی اوکراین در مقابله با روسیه
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала