غرب در انتظار مذاکرات بین کی یف و مسکو

© Sputnik / Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Belarus /  مراجعه به بانک تصاویر پیش از آغاز مذاکرات روسیه و اوکراین در منطقه گومل
پیش از آغاز مذاکرات روسیه و اوکراین در منطقه گومل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
عضو شوید
کومرسانت: رهبران غربی انتظار مذاکره میان اوکراین و روسیه را دارند، اما در آغاز آن عجله نمی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کامرسانت می نویسد، در جریان سفر امانوئل ماکرون، رهبر فرانسه به ایالات متحده، دو رویکرد برای حل مناقشه در اوکراین پدیدار شد.
این نشریه می‌گوید: ماکرون به لزوم حفظ تماس‌ها با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه ابراز اطمینان کرد، در حالی که جو بایدن، رئیس کاخ سفید می‌گوید که باید شرایط خاصی برای این امر فراهم باشد.
به گفته این نشریه، همه متحدان کی یف، به هر طریقی، آمادگی خود را برای حمایت از اوکراینی‌ها "به هر اندازه که لازم باشد" ابراز می‌کنند.
در عین حال، همانطور که در مقاله اشاره شد، آنها معتقدند که لازم است هر لحظه برای مذاکرات روسیه و اوکراین آماده باشیم و هر چه زودتر آغاز شود، بهتر است.
کامرسانت افزود: غرب منتظر گفتگو بین دو کشور است، اما برای شروع گفت و گو عجله نمی کند.
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا پس از گفت‌وگو با ماکرون گفت که او برنامه‌ای برای گفت‌وگو با پوتین ندارد، اما اگر روسیه اقدامات لازم را برای حل و فصل اوضاع اوکراین انجام دهد، به طور بالقوه برای آن آماده است. جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی نیز به نوبه خود گفت که واشنگتن آمادگی ولودیمیر زلنسکی را برای مذاکره برای حل مناقشه نمی بیند.
پوتین پیش از این تاکید کرد که مسکو همیشه آماده مذاکره با اوکراین است و اگر کی یف به بلوغ برسد، تلاش‌های میانجی‌گری کسانی که این مذاکرات را پیشنهاد می‌کنند مورد بررسی خواهد بود.
Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
بلینکن: کمک های آمریکا به اوکراین برای دفاع است نه برای حمله
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала