قوای اوکراین از شعله آتش می ترسند و از سردی رنج می برند

© Sputnik / Stringer Бронеавтомобиль КРАЗ ВС Украины во время Международных военных учений Rapid trident-2016
Бронеавтомобиль КРАЗ ВС Украины во время Международных военных учений Rapid trident-2016  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
عضو شوید
ایزابل خورشودیان، روزنامه نگار واشنگتن پست میگوید که سربازان اوکراینی از روشن کردن آتش می ترسند و به دلیل نزدیکی به مواضع روسیه از سردی رنج می برند.
ایزابل خورشودیان، روزنامه نگار واشنگتن پست میگوید که سربازان اوکراینی از روشن کردن آتش می ترسند و به دلیل نزدیکی به مواضع روسیه از سردی رنج می برند.
به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه‌نگار امریکایی می نویسد سربازان اوکراینی که در نزدیکی کرمننایا (شهری در جمهوری خلق لوهانسک) واقع شده‌اند، آنقدر به خط محاربه با روسیه نزدیک هستند که به دلیل خطر افشای محل استقرار خود جرات ندارند، آتش را روشن کنند.
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
نیروهای اوکراین مجبور به عقب نشینی شدند
در این مقاله آمده است که نیروهای مسلح اوکراین مجبورند با لباس های سنگین نظامی در کیسه خواب های سبک و در فضای باز بخوابند.
روزنامه نگار امریکایی همچنین خاطرنشان کرد که سربازان قوای مسلح اوکراین در مورد وضعیت دشوار در این منطقه صحبت کردند.
روسیه از 24 فبروری عملیات خاص نظامی خود در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار دارند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور روسیه ، هدف نهائی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала