نماینده سازمان ملل: کار روی طرح ارسال کودهای روسیه از بنادر اروپا به آفریقا جریان دارد

© AFP 2023 / Nicholas RobertsЭмблема ООН
Эмблема ООН - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
عضو شوید
کود های روسی مسدود شده در بنادر اروپایی به آفریقا انتقال داده شد.
به گزارش اسپوتنیک، در 29 نوامبر، استفان دوجاریک، نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد، اعلام کرد که اولین کشتی با کودهای کیمیاوی تولید روسیه که به دلیل تحریم‌ها در بنادر و انبارهای اروپایی مسدود شده بود، هلند را به مقصد آفریقا - به مالاوی با تماس به مالاوی ترک کرد.
در این گزارش آمده است که کودها به کشورهای آفریقایی که فصل کاشت در آنها در حال انجام است اهدا می شود، این به جلوگیری از "تلفات فاجعه بار محصول" در آفریقا کمک می کند. اولین کشتی 20000 تن کود ارسال کرد و در مجموع 260000 تن قرار است در ماه های آینده به چندین کشور آفریقایی منتقل شود.
نماینده مجمع عمومی سازمان ملل متحد - کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (یونکتاد) با اظهار نظر در مورد وضعیت ارسال کودهای روسی به آفریقا به اسپوتنیک، تأکید کرد: این محموله اولین محموله از یک سری تحویل است. به کشورهای آفریقایی حدود 260 هزار تن کود روسی که در بنادر اروپا است.
بیانیه UNCTAD اشاره می کند که کشتی MV Greenwichکه 20000 تن کودهای نیتروژن، فسفر و پتاسیم را به مالاوی حمل می کند، تحت برنامه جهانی غذای سازمان ملل اجاره داده شده است. در این بیانیه آمده است: "ما در حال حاضر روی برنامه‌هایی کار می‌کنیم تا باقیمانده کود را ارسال کنیم."
اتحادیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
در اروپا از آماده سازی بسته جدید تحریم ها علیه روسیه سخن می گویند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала