پوتین در مورد اولویت های روسیه در اتحادیه اوراسیا صحبت خواهد کرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
عضو شوید
اوشاکوف: پوتین در بیشکک درباره اولویت‌های ریاست روسیه در اتحادیه اوراسیا در سال 2023 صحبت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یوری اوشاکوف، دستیار رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران EAEU در بیشکک، اولویت های کلیدی دوره ریاست روسیه در این سازمان را تشریح خواهد کرد.
نشست سران اتحادیه اوراسیا روز جمعه در بیشکک برگزار می شود و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز در آن شرکت خواهد کرد. از اول ژانویه 2023، ریاست اتحادیه اوراسیا به روسیه واگذار خواهد شد.
رئیس جمهور در جلسه گسترده اجلاس سخنرانی خواهد کرد و در یک جلسه غیرعلنی در مورد موضوعاتی که در قالب محدود مورد بحث قرار خواهد گرفت، نظرات خود را بیان خواهد کرد. اوشاکوف در یک نشست توجیهی گفت: مرحله فعلی ادغام را ارزیابی کنید، وظایف فوری را در مسیر توسعه بیشتر EAEUشناسایی کنید و اولویت‌های کلیدی ریاست روسیه برای سال 2023 را مشخص کنید.
به گفته وی، اولویت های اصلی فدراسیون روسیه به روز رسانی دستورالعمل های استراتژیک برای توسعه EAEU، تقویت حاکمیت فن آوری، معرفی فناوری اطلاعات در صنایع مختلف و ایجاد همکاری های سرمایه گذاری خواهد بود.
اوشاکوف گفت: "ما همچنین تشدید تبادلات علمی، آموزشی و جوانان را پیشنهاد خواهیم کرد. توجه ویژه ای به ایجاد تعامل نزدیک بین EAEU و سایر کشورها و انجمن های ادغام خواهد شد."
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین از کار نیروهای هوایی روسیه در منطقه عملیات ویژه تمجید کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала