خودداری بریتانیایی ها از جایدهی به پناهندگان اوکراینی

© Depositphotos.com / LightsourceСилуэты людей на фоне британского флага
Силуэты людей на фоне британского флага - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
عضو شوید
انگلیسی ها به دلیل آشفتگی در این کشور به شدت از دادن سرپناه به پناهندگان اوکراینی خودداری می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اکسپرس می نویسد، که در بریتانیا، شمار پناهندگان بی خانمان اوکراینی به دلیل آشفتگی در این کشور به سرعت در حال افزایش است. تنها در یک ماه در انگلیس، شمار مهاجران سرگردان در خیابان 30 درصد افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر 2985 مهاجر از نبود سرپناه به ارگان های خودگردان شکایت کرده اند.
a British flag is blown by the wind near to Big Ben's clock tower in front of the UK Houses of Parliament in central London - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2022
راکت های جدیدی بریتانیا برای اوکراین
با این حال، این مقاله آمده است، که ممکن است افراد بیشتری در بریتانیا وجود داشته باشند، زیرا مقامات محلی در همه جا اطلاعاتی را به دولت ارائه نمی‌دهند.
جیمز جیمیسون، رئیس انجمن دولت محلی، به نوبه خود، نسبت به این وضعیت ابراز نگرانی کرد.
به عقیده وی، مقامات باید میزان حمایت مالی از خانوارها را افزایش دهند تا به دلیل بحران در هزینه زندگی در بریتانیا از پذیرش اوکراینی ها خودداری کنند.
همزمان، یک منبع دولتی تاکید کرد، که مشکلات مسکن پناهجویان اجتناب ناپذیر است. با این حال، این مقام ابراز تاسف کرد، با این حال، نرخ فعلی بی خانمانی در کشور بسیار سریع در حال افزایش است. در ماه مارچ، بریتانیا برنامه "خانه‌هایی برای اوکراین" را راه‌اندازی کرد که به افراد، موسسات خیریه، گروه‌های اجتماعی و مشاغل اجازه می‌دهد مسکن موقت و رایگان به اوکراینی‌ها ارائه کنند. این باشندگان پادشاهی می توانند ماهانه 350 پوند (حدود 415 دالر امریکا) دریافت کنند. با این حال، در سال های پسین، شمار بیشتری از مهاجران در خیابان هستند - به گفته گاردین، سال آینده تعداد آنها می تواند به حداقل 50 هزار نفر برسد.
یادآوری می کنیم، که روسیه از 24 فیبروری عملیات ویژه ای را برای آزادسازی دونباس انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала