پوتین درباره سر به فلک کشیدن قیمت نفت روشنی انداخت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба "Валдай"
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که سقف نفت سرمایه‌گذاری در جهان را به صفر می‌رساند و قیمت‌های آن را سر به فلک می‌کشد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز درباره تعین سطح قیمت نفت از سوی اتحادیه اروپا گفت: با معرفی سقف قیمت نفت، سرمایه گذاری در سراسر جهان به صفر می رسد و و سپس قیمت نفت به آسمان خواهد رسید و به کسانی که این راه حل را پیشنهاد می کنند ضربه می زند.
پوتین در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از سفرش به قرقیزستان گفت: "پیروی از برخی تصمیمات مضر غیربازاری برای همه، از آن میان مصرف کننده، احمقانه خواهد بود، زیرا مصرف کنندگان باید بدانند که بر قیمت هایی که برایشان خوشایند است، پافشاری می کنند، حتی اگر به این امر دست یابند، قیمت ها کاهش می یابد، سرمایه گذاری ها در نهایت تا صفر کاهش می یابد، قیمت ها سر به فلک می کشد و به آنها ضربه می زند، کسانی که چنین راه حل هایی ارائه می دهند".
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
پوتین: روسیه به کشورهایی که سقف قیمتی برای آن تعیین می کنند، نفت نمی فروشد
پوتین افزود: "این نه آنقدر دور از ما و تنها به ما مربوط نمی شود - به همه تولید کنندگان مربوط می شود. چرا؟ زیرا اگر یک بار کسی موافقت کند که مصرف کننده قیمت را تعیین کند، آنگاه این منجر به فروپاشی خود صنعت می شود، زیرا مصرف کننده همیشه اصرار دارد که قیمت کمتر باشد".
یادآوری می کنیم، که در 5 دسامبر، تحریم های نفتی غرب به اجرا درآمد: اتحادیه اروپا پذیرش نفت روسیه را که از طریق دریا حمل می شد متوقف کرد و کشورهای گروه 7، استرالیا و اتحادیه اروپا محدودیت قیمتی را برای حمل و نقل دریایی 60 دالر در هر بشکه تعیین کردند که حمل و نقل و حمل و نقل گران تر است.
الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه، در توضیح این تصمیم گفت: روسیه سقف قیمت نفت را نمی پذیرد، حتی اگر مجبور شود تولید خود را کاهش دهد. وی افزود، که چنین محدودیت هایی مداخله در ابزارهای بازار است، روسیه آماده است تنها با مصرف کنندگانی کار کند که بر اساس شرایط بازار کار کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала