اوکراین دلیل کم شدن بودیجه ارتش آلمان شد

© AP Photo / Michael SohnGerman flags wave in front of the Reichstag building, host of the German Federal Parliament Bundestag, in Berlin, Germany. (File)
German flags wave in front of the Reichstag building, host of the German Federal Parliament Bundestag, in Berlin, Germany. (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2022
عضو شوید
پارلمان فدرال آلمان از بدتر شدن بودجه ارتش آن کشور به دلیل اوکراین شکایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اوا هگل، کمیسر دفاعی پارلمان آلمان روز شنبه در مصاحبه با رادیویی Deutschlandfunk گفت: پایگاه حمایتی ارتش آلمان در ارتباط به حمایت از اوکراین با تجهیزات نظامی در بدترین وضعیت قرار دارد.
این سیاستمدار توضیح داد: "وضعیت در بوندس‌ور به گونه‌ای است که از 24 فبروری ما مواد کمتری نسبت به قبل داریم. زیرا بسیاری از مواد برای حمایت از اوکراین فرستاده شد.
بنابراین، اکنون وضعیت مالی در بوندس‌ور بدتر شده است." وی تاکید کرد که زمان زیادی از سخنان اولاف شولز صدراعظم درباره نیاز به "عصر جدید" در بوندس‌ور و اعلام حمایت مالی به مبلغ 100 میلیارد یورو می گذرد، لازم است تا پروسه نوسازی تسلیحات ارتش آلمان تسریع یابد روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала