پوتین: اتحادیه اروپا در تورم بی سابقه به سر می برد

© Sputnik / Grigory Sysoev  /  مراجعه به بانک تصاویر الرئيس الروسي فلاديمير بوتين خلال قمة بحر قزوين السادسة في عشق أباد، تركمنستان 29 يونيو 2022
الرئيس الروسي فلاديمير بوتين خلال قمة بحر قزوين السادسة في عشق أباد، تركمنستان 29 يونيو 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
عضو شوید
پوتین: مقامات اتحادیه اروپا اذعان کردند که سیاست ایالات متحده منجر به غیرصنعتی شدن اروپا می شود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: اروپا با اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌ها، اول از همه به یک جهش بی‌سابقه در تورم دست یافته است، مقامات اتحادیه اروپا هم‌اکنون اعتراف کرده‌اند که سیاست آمریکا منجر به صنعتی‌زدایی اروپا می‌شود.
پوتین در نشست شورای امنیت گفت: "همان اروپا با اعمال محدودیت ها به چه چیزی دست یافت؟ اول از همه، همانطور که اقتصاددانان می گویند، یک افزایش بی سابقه تورم در خانه خودش، در منطقه یورو. بیش از 21، 25." برای توسعه استراتژیک و پروژه های ملی.
به گفته وی، مقامات اتحادیه اروپا در حال حاضر اعتراف کرده اند که سیاست ایالات متحده منجر به غیرصنعتی شدن اروپا می شود.

رئیس جمهور پوتین افزود: امروز خود مقامات اتحادیه اروپا می گویند که سیاست شریک اصلی آنها یعنی آمریکا مستقیماً منجر به صنعتی زدایی اروپا می شود. در اظهارات آنها حتی الفاظ کینه توزی وجود دارد، چرا با ما این کار را می کنی؟ من فقط می خواهم در اینباره بپرسم: از آنها چه انتظاری داشتید؟ با کسانی که به خود اجازه می دهند پاهایشان را بر روی شما پاک کنند چه کار می شود کرد؟ پوتین گفت، نهایتاً، این کار خود آنها است.

آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
پوتین: روسیه هرگز مسیر انزوا و تجارت محدود را دنبال نخواهد کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала