شورای اتحادیه اروپا نهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги стран-участников саммита ЕС в Брюсселе
Флаги стран-участников саммита ЕС в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
عضو شوید
بر اساس این بیانیه، شورای اتحادیه اروپا نهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش اسپوتنیک،کمیسیون اتحادیه اروپا روز جمعه در جلسه خود بسته تحریم جدیدی علیه روسیه را به تصویب رساند. در این بسته تحریم" بسته نهم"، اتحادیه اروپا ممنوعیت صادرات کالاها و فناوری های مرتبط با هوانوردی، از جمله پهپاد ها، موتور های طیاره و قطعات آن به روسیه را افزایش داد.
بر اساس بیانیه شورای اتحادیه اروپا لغو جواز نشرشبکه های تلویزیونی NTV / NTV-Mir، Rossiya-1، TEN را آغاز کرده است.
علاوه بر این، اتحادیه اروپا دارایی‌های 2 بانک روسی را مسدود کرده، و همچنین نام بانک "توسعه منطقه ای روسیه" را به فهرست سازمان‌هایی که در مورد آنها ممنوعیت کامل اعمال می‌شود، اضافه کرد.
Пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков на двенадцатой большой ежегодной пресс-конференции президента РФ Владимира Путина в Центре международной торговли на Красной Пресне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
پسکوف: جواب دندان شکن تحریم های اروپا را خواهیم داد
در ادامه بیانیه آمده است: اتحادیه اروپا همچنین ارائه خدمات به مسکو را در زمینه تبلیغات، تحقیقات بازار، نظرسنجی عمومی و خدمات تست محصول و کنترل فنی ممنوع می کند. بروکسل همچنین تحریم ها علیه بخش هوانوردی را افزایش داده است.
علاوه بر این، محدودیت ها علیه صنعت انرژی روسیه در حال گسترش است. اکنون بروکسل سرمایه گذاری جدید در بخش معدن روسیه را ممنوع کرده است. اما این محدودیت بر فعالیت های مرتبط با مواد خام حیاتی تأثیری نخواهد گذاشت.
در بخش دیگری از این تحریم ها، بروکسل شهروندان اتحادیه اروپا را از تصدی پست‌های مدیریتی در شرکت‌های دولتی و تحت کنترل دولت روسیه منع می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала