روسیه می خواهد اوکراین را به عنوان کشوری در حال شکوفایی ببیند

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر دومای دولتی روسیه، دوما روسیه
دومای دولتی روسیه، دوما روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
عضو شوید
دومای دولتی به زلنسکی توضیح داد که روسیه دنیا راچگونه می خواهد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری بلیک، معاون دومای دولتی سواستوپل گفت که روسیه می خواهد اوکراین را به عنوان کشوری در حال شکوفایی ببیند، در حالی که ولادیمیر زلنسکی به سرزمینی با رژیم نازی نیاز دارد.
پیش از این، زلنسکی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فرانسوی LCI گفته بود که تماس‌هایی را از سوی تعدادی از کشورها برای مذاکره با روسیه شنیده است، اما این موضوع را فایده‌ای نمی‌داند. زلنسکی تاکید کرد که او و روسیه دیدگاه متفاوتی نسبت به جهان دارند.
بلیک به ریانووستی گفت: "زلنسکی فقط لغزش زبان را ایجاد کرد. ما در اوکراین به صلح، مزارع گل و مردم خندان نیاز داریم، و او به سرزمینی با رژیم نازی نیاز دارد، جایی که آنها ظلم و ستم بر جمعیت روسی زبان را تشویق می کنند، لینچ می کنند و جنایتکاران نازی را گرامی می دارند. در این زمینه، مسیرها و درک ما از جهان واقعاً از هم جدا می شود."
به گفته او، روسیه با مردی که "تصویر باندورا را در قلب و زبانش گرامی می دارد" حرفی برای گفتن ندارد.
در اوایل ماه دسامبر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که زلنسکی می‌دانست که در صورت تمایل، خصومت‌ها در اوکراین می‌تواند فردا پایان یابد. در عین حال، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیشتر اعلام کرده بود که روسیه همیشه گفته است که برای مذاکره درباره اوکراین آماده است.
Работа спецназа РФ по позициям ВСУ на Харьковском  направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
اوکراین از حملات زمستانی خبر داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала