تحریم های جدید علیه روسیه مشکلات اجتماعی و اقتصادی در اتحادیه اروپا را تشدید می کند

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ
Здание Министерства иностранных дел РФ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه: تحریم های جدید علیه روسیه مشکلات اجتماعی و اقتصادی در اتحادیه اروپا را تشدید می کند
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: بسته جدید تحریم‌ها علیه فدراسیون روسیه همان تأثیری را خواهد داشت که همه تحریم‌های قبلی داشته است همانند تشدید مشکلات اجتماعی، اقتصادی در اتحادیه اروپا.
به گفته وی، تصمیم در مورد تحریم های جدید اساساً چیز جدیدی را در روابط با اتحادیه اروپا معرفی نمی کند.
در بیانیه آمده است: رهبران اتحادیه اروپا نمی‌توانند از دور باطل محدودیت‌ها خارج شوند و بیهودگی همه تحریم‌های ضد روسیه و سیاست فشار بر روسیه را تشخیص دهند.

زاخارووا افزود: به دلیل اقدامات نادرست بروکسل، شهروندان اتحادیه اروپا قبلاً با کمبود انرژی و "تورم تحریمی" بی‌سابقه مواجه شده‌اند و تهدید واقعی غیرصنعتی‌ شدن بر اقتصاد اتحادیه اروپا است. پیامدهای دردناک سیاست ضد روسیه برای اتحادیه اروپا افزایش خواهد یافت، از جمله بدون "کمک" ایالات متحده، که به عنوان ذینفع اصلی بحران امنیتی در قاره اروپا و گسست روابط تجاری و اقتصادی عمل می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: "وسواس اتحادیه اروپا در تحریم‌های ضدروسیه" به کشورهای در حال توسعه آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین که نمی‌توانند با کشورهای غربی در مبارزه برای منابع رقابت کنند، آسیب‌های قابل توجهی وارد کرده و دارد.
پیش از این، اتحادیه اروپا بسته جدیدی از تحریم ها را معرفی کرد که شامل 190 نفر شامل 141 نفر و 49 سازمان از جمله سیاستمداران، معاونان، نمایندگان سازمان های مجری قانون، قضات، اهالی رسانه، بانک ها، شبکه های تلویزیونی، احزاب سیاسی، سازمان های دولتی است.
Постоянный представитель Российской Федерации при НАТО Александр Грушко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
پاسخ روسیه به تحریم های جدید اتحادیه اروپا با منافع ملی مرتبط خواهد بود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала