سوناک از طرح انرژی نخست وزیر پشین بریتانیا چشم پوشی کرد

© AP Photo / Kin CheungНовый премьер-министр Великобритании Риши Сунак выступает на Даунинг-стрит в Лондоне
Новый премьер-министр Великобритании Риши Сунак выступает на Даунинг-стрит в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
عضو شوید
در بریتانیا، افزایش هزینه های زندگی میلیون ها خانوار را تحت تاثیر قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، برنامه های نخست وزیر سابق لیز تراس در بخش انرژی را که بر اساس آن لندن مجبور به خرید برق از تولیدکنندگان خارجی بود، کنار گذاشت.
به نقل از شبکه خبرگزاری اسکای نیوز "سوناک از طرح دولت برای خرید انرژی از تولیدکنندگان خارجی چشم پوشی می کند. و گروه برای هدف تامین انرژی که لیز تراس در زمان نخست وزیرش تشکیل داده بود، از بین می رود، زیرا وزیران از برنامه مداخله مستقیم در بازارهای جهانی گاز خودداری می کنند."
بر اساس گزارش، ابتکار تامین برق در ماه سپتامبر در زمان نخست وزیر قبلی لیز تراس برای تضمین قراردادهای بلندمدت با تامین کنندگان انرژی داخلی و بین المللی با هدف "تقویت امنیت انرژی داخلی بریتانیا" راه اندازی شده بود.
پیش از این، اپراتور شبکه واحد انرژی بریتانیا، National Grid، طرح اضطراری را ارائه داد که بر اساس آن در صورت زمستان سرد و قطع عرضه گاز روسیه، قطع سیستماتیک سه ساعته برق در کشور امکان پذیر است.
تنظیم کننده انرژی بریتانیایی Ofgem اعلام کرد که کشور را بحران انرژی با کمبود گاز تهدید می کند، که در ارتباط با آن ممکن است تعدادی از نیروگاه های گازی ورشکسته شوند.
پس از آغاز عملیات ویژه فدراسیون روسیه در اوکراین، غرب فشارهای تحریمی بر روسیه را افزایش داد. اختلال در زنجیره های لجستیکی باعث افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده شده است. در بریتانیا، افزایش هزینه های زندگی میلیون ها خانوار را تحت تاثیر قرار داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала