نمایندگان پارلمان آلمان و فرانسه اکنون در سرما کار می کنند

© Markus SchreiberФлаги на здании Бундестага в Берлине, Германия
Флаги на здании Бундестага в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
عضو شوید
قانونگذاران برخی از کشورهای اتحادیه اروپا استفاده از مرکز گرمی را در پارلمان ها و مقامات محدود کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، با فرا رسیدن فصل زمستان، قانونگذاران تعدادی از کشورهای اروپایی درجه حرارت مجلس و ارگان های دولتی را محدود کرده اند و اکنون برای کار مجبور هستند در سرما کار کنند.
به عنوان مثال، ساختمان های عمومی در آلمان از اول سپتامبر فقط تا 19 درجه گرم می شوند، این اقدام در مورد بوندستاگ آلمان نیز اعمال می شود که سیاستمداران را مجبور می کند برای جلسات لباس گرم تر بپوشند.
بنابراین، در مناظره های مجلس در 14 دسامبر، بسیاری از شرکت کنندگان در بحث با کت و کت، روسری های ضخیم و یقه اسکی نشسته بودند. کریستینا لامبرشت، وزیر دفاع آلمان (SPD) نیز از این قاعده مستثنی نبود و یک ژاکت گرم روی یقه یقه اسکی پوشیده بود. آنالنا بوربوک، وزیر امور خارجه آلمان (از حزب سبزها) نیز لباس گرم را به کت و شلوار رسمی ترجیح داد. برخی از نمایندگان خود را در گلوله های ضخیم می پیچیدند و همزمان پتویی را روی پای خود می انداختند و بسیاری از آنها کف دست های یخ زده خود را می مالیدند.
Флаги Евросоюза в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2022
به توافق نرسیدن شورای انرژی اتحادیه اروپا بر سر سقف قیمت گاز روسیه
پیش از این، رناته کونست، رئیس مشترک حزب سبز در بوندستاگ، در توییتر خود از یخ زدن هنگام کار در دفتر خود در بوندستاگ شکایت کرده بود. پست او بیش از 3000 کامنت به همراه داشت که بسیاری از آنها مملو از شادی بودند. این نماینده مجلس همچنین در حساب خود گفته است که قصد دارد با پتو، پد گرمکن و کلاه به دفتر کارش بیاید.
نمایندگان پارلمان فرانسه که اکنون دمای اتاق آنها بالای 19 درجه گرم نمی شود، به روش های مختلف گرمایش نیز متوسل می شوند.
نقل از یک معاون ناشناس از حزب سوسیالیست که می گوید:"دفتر من در اتاق زیر شیروانی است و به ندرت دمای آن بالاتر از 16.5 درجه می شود. من از پتوی گرم استفاده می کنم، بسیار موثر است!"
پس از تصویب طرح موسوم به "هوشمندی انرژی"، نمایندگان فرانسوی باید برای بقیه فرانسوی ها در مسائل اقتصادی "الگویی" قرار دهند. اما ساختمان مجلس ملی فرانسه که در سال 1722 ساخته شده است مجهز به پنجره های بزرگی است که در آن پنجره های دو جداره وجود ندارد.
BFMTV به نقل از نماینده جمهوری خواه گفت: "در دفتر من دمای بالای 18 درجه سانتیگراد نیست. من دو ژاکت پوشیدم، ابتدا یک جلیقه بدون آستین نازک تر و سپس یک ژاکت ضخیم تر، و تمام روز چای داغ درست می کنم."
درهای اتاق های مجلس اکنون همیشه با پرده های مخملی ضخیم بسته است.
Финский флаг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2022
آمادگی فنلاند برای مرگ ناشی از سرما به دلیل آشفتگی انرژی
آرتور دلاپورت نماینده NUPES گفت: "مشکل بزرگ این ساختمان جریان های هوای یخی است. برای مثال در سالن ستون ها، وقتی درها را باز می کنیم، بلافاصله چندین درجه از دست می دهیم."
خود نمایندگان مجلس فرانسه را چیزی جز "کولر حرارتی" نمی نامند و با شروع هوای سرد، اتاق های جلسات بیش از پیش خالی می شود.
همانطور که این کانال تلویزیونی اشاره کرد، نمایندگان حزب رنسانس به رهبری امانوئل ماکرون از شکایت از سرما در پارلمان خودداری کردند. الیزابت بورن، نخست وزیر، اگنس پانیه رونشه، وزیر انرژی و برونو لومر، وزیر دارایی، از سپتامبر یقه یقه اسکی و گرمکن های ضخیم پوشیده اند.
این در کشورهای دیگر مشاهده نمی شود. در اتریش کوچک یا هلند، گاز به مقدار کافی ذخیره می شد، و در جنوب اسپانیا و ایتالیا، اصولاً آب و هوا معتدل تر است و مشکل گرمایش چندان حاد نیست.
انرژی کمتر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
چندرسانه ای
مکرون از مردم فرانسه خواست تا انرژی کمتری مصرف کنند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала