پاسخ روسیه به تحریم های جدید اتحادیه اروپا با منافع ملی مرتبط خواهد بود

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПостоянный представитель Российской Федерации при НАТО Александр Грушко
Постоянный представитель Российской Федерации при НАТО Александр Грушко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
عضو شوید
واکنش روسیه به تصویب بسته نهم تحریم‌های ضد روسیه توسط اتحادیه اروپا در درجه اول با منافع ملی روسیه مرتبط خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گروشکو معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه روز شنبه اعلام کرد که واکنش روسیه به تصویب بسته نهم تحریم‌های ضد روسیه توسط اتحادیه اروپا در درجه اول با منافع ملی روسیه مرتبط خواهد بود.
در مورد اقدامات تلافی جویانه، آنها البته در درجه اول با منافع ملی ما مرتبط خواهند بود. و بسیاری از اقداماتی که حاکمیت روسیه را تضمین می کند، از جمله در تمام زمینه های کلیدی، قبلاً انجام شده است. اگر آنها (یادداشت اتحادیه اروپا - تاس) اقداماتی را انجام دهند. گروشکو گفت که بیشتر بر منافع آنها تأثیر می گذارد، پس این انتخاب آنهاست.
Флаги стран-участников саммита ЕС в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
شورای اتحادیه اروپا نهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب کرد
این دیپلمات ارشد تاکید کرد که هیچ چیز غیرمنتظره ای در بسته تحریمی جدید برای مسکو وجود ندارد. گروشکو گفت: "اتحادیه اروپا به حرکت در مسیر ویرانگر خود ویرانگر ادامه می دهد.
در نهایت، این دولت‌های کشورهای اتحادیه اروپا هستند که باید پاسخگوی جامعه برای تورم، صنعتی‌زدایی، بحران انرژی و سایر پیامدهای منفی این سیاست خودداری از همکاری با روسیه باشند. وزیر امور خارجه افزود.
اتحادیه اروپا روز جمعه نهمین بسته تحریمی را علیه روسیه از ابتدای سال جاری میلادی ارائه کرد. لیست سیاه شامل 141 نفر و 49 شخص حقوقی است، روندی برای محرومیت از پخش چهار شبکه تلویزیونی روسیه در اتحادیه اروپا آغاز شده است، محدودیت هایی برای 3 بانک روسی اعمال شده است و همچنین تعدادی ممنوعیت صادرات اعمال شده است.
Пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков на двенадцатой большой ежегодной пресс-конференции президента РФ Владимира Путина в Центре международной торговли на Красной Пресне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
پسکوف: جواب دندان شکن تحریم های اروپا را خواهیم داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала