تحویل نفربرهای زرهی خراب به ارتش آلمان

© AFP 2023 / John MacdougallБМП "Пума"
БМП Пума - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
عضو شوید
نفربرهای زرهی خراب پوما به ارتش آلمان تحویل داده شد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اشپیگل با استناد به نامه سرلشکر روپرشت فون باتلر به وزیر دفاع آلمان گزارش می دهد، که نفربرهای زرهی ارتقا یافته سامانه پوما در تمرینات ارتش آلمان جان سالم به در نبرده اند.
همانطور که از نامه فرمانده مشخص است، همه ای هجده خودروی زرهی در طول هشت روز تمرین شلیک از تانک های رزمی لئوپارد 2 و خودروهای رزمی پیاده نظام پوما در مونستر، نیدرزاکسن، از کار افتادند، برخی از آنها آتش گرفتند.
پس از روسیه، این‌بار آلمان در تلاش برگزاری نشست بین‌الافغانی است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
آلمان به شکست های پی‌هم ارتش اوکراین متهم شد
روزنامه نگاران به نقل از پیام فون باتلر چنین روشنی انداختند: "از 18 خودروی رزمی پیاده نظام که شرکت رزمایش را با آنها آغاز کرد، آمادگی رزمی در جریان 8 روز گذشته به 0 خودروی جنگی پیاده کاهش پیدا کرده است. این به معنای شکست کامل است. دو پومای آخر که هنوز در خدمت بودند نیز در تیراندازی یک ساعت و نیم به دلیل نقص در برجک خراب شدند".
پیش از همه، این نشریه می افزاید، خطر از سوی الکترونیک یک وسیله نقلیه جنگی پیاده نظام با تکنولوژی بالا نشان داده شده است، در یکی از خودروها حتی یک آتش سوزی جدی در کابل در محفظه راننده رخ داده است. نیروها پیش از ماهیت نقص ها آگاه بودند، اما شکست ها "قبلا هرگز با چنین تکراری اتفاق نیفتاده بود".
باتلر همچنین گفته است، که سرمایه گذاری کلان بودجه آلمان در به روز رسانی نفربرهای زرهی پوما به وضوح انتظارات را برآورده نمی کند.
بوندسوهر پیشنهاد کرد، که آمادگی رزمی کامل شرکت تنها پس از سه تا چهار ماه قابل بازیابی است.
پیش از این، اوا هگل، کمیسر دفاعی بوندستاگ گفته بود، که پایگاه مادی ارتش آلمان در ارتباط با حمایت اوکراین با تجهیزات نظامی در بدترین وضعیت قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала