- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ناسا تصاویر ماهواره ای از خاموشی در اوکراین را منتشر کرد

عضو شوید
ناسا تصویر ماهواره ای از اوکراین را منتشر کرده است که پس از حملات روسیه بدون روشنایی مانده است.
به گزارش اسپوتنیک، آژانس فضایی ایالات متحده ناسا روز یکشنبه تصویری ماهواره ای از زمین منتشر کرد که نشان دهنده بی برقی در اوکراین پس از حملات روسیه در 16 دسامبر است.
این عکس مربوط به 17 دسامبر است و نشان می دهد که اوکراین در تاریکی کامل باقی مانده است، نقاط روشن از نور شهرها و زیرساخت های کشورهای همسایه در اطراف دیده می شود. در عین حال، تصویر به وضوح نشان می دهد که در مقایسه با نوامبر، اجسام نورانی کمتری در خاک اوکراین وجود دارد.
کیف در تاریکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ناسا از فضا نشان داد که چگونه اوکراین در تاریکی فرو رفت
در آخر هفته، وزارت دفاع روسیه تأیید کرد که نیروهای مسلح روز جمعه یک حمله راکتی گسترده به اهدافی در اوکراین انجام دادند. همانطور که در این بخش ذکر شد، حمله ای با سلاح های دقیق دوربرد به سیستم های کنترل نظامی، مجتمع نظامی-صنعتی و تأسیسات انرژی اوکراین که آنها را ارائه می دهد، وارد شد.
همانطور که کریل تیموشنکو، معاون دفتر ولدیمیر زلنسکی بعداً اعلام کرد، قطعی برق اضطراری در سراسر اوکراین به دلیل آسیب به تأسیسات زیرساختی انرژی ایجاد شد.
Министр иностранных дел Украины Дмитрий Кулеба и главнокомандующий ВС Украины Валерий Залужный на встрече президента Украины и премьер-министра Великобритании в расширенном составе (19 ноября 2022). Киев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
اوکراین در حال ایجاد توازن در زمینه تأمین انرژی است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала