جبهه آزادگان: مولوی عبدالله یکتن از فرماندهان گروه طالبان را در قره باغ کابل کشتیم

© Azadegan Frontجبهه آزادگان: مولوی شفیع آمر حوزه نهم طالبان برای حوزه نهم کندهار را کشتیم
جبهه آزادگان: مولوی شفیع آمر حوزه نهم طالبان برای حوزه نهم کندهار را کشتیم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای از کشتن یک فرمانده گروه طالبان و چند جنگجوی دیگر این گروه در ولسوالی قره باغ کابل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان امروز با نشر خبرنامه ای نوشت: نیروهای عملیاتی جبهه آزادگان مولوی عبدالله را به سزای اعمالش رساندند.
در ادامه این جبهه نوشته است: نزدیکای ساعت ۲ شب گذشته، اول جدی ۱۴۰۱ هجری خورشیدی نیروهای ویژه‌ی عملیاتی جبهه‌ی ملی آزادگان مولوی عبدالله یکی از سر کردگان گروه وحشی طالبان را با چند تن از نگهبانانش در سرک دینارخیل قلعه‌ی کهنه‌ی میانجوی ولسوالی قره‌باغ ولایت کابل از بین بردند.
تجلیل از یکسالگی خروج نیروهای امریکایی از افغانستان در کندهار و بدخشان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
جبهه آزادگان: ۶ جنگجوی گروه طالبان را در مرکز شهر کندهار کشتیم
این جبهه افزوده است: افراد مسلح طالبان هنگامی که برای پشتیبانی از مولوی عبدالله به طرف سرک دنیارخیل حرکت کردند، مورد حمله‌ی غافلگیرانه‌ی نیروهای جبهه‌ی ملی آزادگان قرار گرفتند و متحمل تلفات شدیدی گردند.
این جبهه خاطر نشان کرده است، که مولوی عبدالله از جمله‌ی افراد وابسته به استخبارات گروه طالبان بود که مردم از ظلم و سفاکی او به ستوه آمده بودند.
در پایان این خبرنامه آمده است: در این حمله‌ی قهرمانانه مقدار زیادی از سلاح و تجهیزات طالبان وحشی به دست نیروهای جبهه‌ی ملی آزادگان قرار گرفته است. نیروهای جبهه‌ی ملی آزادگان بدون هیچ تلفاتی به قرارگاه‌های خویش برگشتند.
یادآوری می کنیم، که جبهه آزادگان تاکنون در چند ولایت یورش بر گروه طالبان را به دوش گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала