کلوپ ویدیو

مانور نظامی مشترک بلاروس و روسیه + ویدیو

© Photo / Aleksey Vladykin /  مراجعه به بانک تصاویر تانک T-90C روسی
تانک T-90C روسی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
عضو شوید
"کامرسانت": روسیه و بلاروس از رویکرد ایالات متحده برای تجهیز طیاره به کلاهک هسته ای استفاده می کنند.
به گزارش اسپوتنیک افغانستان، اگرچه روسیه مدت‌هاست که از تجهیز هواپیماهای متحد آمریکا به سلاح‌های هسته‌ای انتقاد می‌کند، اما اکنون انتظار دارد چنین رویه‌ای را با همکاری بلاروس اجرا کند. این مطلب را روزنامه کومرسانت با اشاره به آخرین اظهارات ولادیمیر پوتین و الکساندر لوکاشنکو روسای جمهور روسیه و بلاروس و همچنین گفتگو با نمایندگان وزارت خارجه روسیه گزارش داده است.
ما در مورد سخنان پوتین در مورد آموزش خدمه هواپیماهای جنگی ارتش بلاروس صحبت می کنیم که می توانند "برای استفاده احتمالی از مهمات پرتاب هوایی با کلاهک ویژه" تبدیل شوند. "این شکل از همکاری اختراع ما نیست. به عنوان مثال، ایالات متحده چندین دهه است که فعالیت های مشابهی را با متحدان خود در ناتو انجام می دهد.
در همان زمان، همانطور که کامرسانت یادآوری می کند، مسکو برای چندین سال ایالات متحده و متحدان ناتو آن را به نقض معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای (NPT) متهم کرد. بر اساس مواد آن، قدرت‌های هسته‌ای متعهد می‌شوند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم تسلیحات هسته‌ای را به کشورهای غیرهسته‌ای منتقل نکنند و آنها متعهد می‌شوند که چنین سلاح‌هایی را نپذیرند.
روسیه بر این باور است که چنین ممنوعیت هایی در "ماموریت های هسته ای مشترک" ناتو نادیده گرفته می شود، که در آن خلبانان کشورهای غیرهسته ای عضو این اتحاد به طور فعال در مورد استفاده و استفاده از سلاح های هسته ای آموزش می بینند.
این روزنامه درخواستی را به وزارت خارجه روسیه ارسال کرد که در آن مشخص شد همکاری جدید بین فدراسیون روسیه و بلاروس چگونه با NPT مرتبط است. این وزارتخانه پاسخ داد که چنین اقداماتی واکنشی اجتناب ناپذیر به شیوه های "ماموریت های هسته ای مشترک" ناتو است. آنها افزودند که "فراخوان ها برای گسترش سیستم "ذخیره سازی" بمب های هسته ای در اروپا بلندتر و بلندتر می شود.
وی افزود: اکنون نوسازی گسترده بمب های هسته ای ایالات متحده و حامل های آنها که در این ماموریت ها استفاده می شود در حال انجام است. تمرینات کشورهای ناتو برای حل مسائل برنامه ریزی و استفاده از سلاح های هسته ای تشدید شده است، تعداد کشورهای عضو درگیر در چنین رزمایش ها در حال گسترش است. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که ماهیت ضد روسی این فعالیت پنهان نیست.
لوکاشنکو و پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2022
نگرانی آلمان از سفر پوتین به مینسک
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала