کلوپ ویدیو

تمرینات مشترک نظامی روسیه و چین + ویدیو

© Sputnik / Russian Defense Ministry Press Service /  مراجعه به بانک تصاویر کشتی های عظیم "الکساندر آتراکوفسکی 775" در ساحل دریای چوکچی- رزمایش نظامی "شرق 2018"
کشتی های عظیم الکساندر آتراکوفسکی 775 در ساحل دریای چوکچی- رزمایش نظامی شرق 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
عضو شوید
روسیه و چین در روزهای 21 تا 27 دسامبر در دریای چین شرقی تمرین خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که روسیه و چین از 21 دسامبر تا 27 دسامبر مانورهای دریایی خود را در دریای چین شرقی با شلیک عملی راکتی و توپخانه ای برگزار خواهند کرد.
یک یگان از کشتی‌های جنگی ناوگان اقیانوس آرام برای شرکت در رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین "تعامل دریایی-2022" که از 21 تا 27 دسامبر در آب‌های دریای چین شرقی برگزار می‌شود، از ولادی وستوک به دریا اعزام شدند.
به گفته ارتش روسیه، در بخش فعال این رزمایش، شلیک مشترک راکت و توپخانه و همچنین توسعه اقدامات مشترک ضد زیردریایی با استفاده عملی از تسلیحات برنامه ریزی شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: هدف اصلی این رزمایش تقویت همکاری های دریایی بین فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین، حفظ صلح و ثبات در منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
در این پیام آمده است: "علاوه بر بخش دریایی، هواپیماها و بالگردهای نیروی دریایی ناوگان اقیانوس آرام و نیروی دریایی PLA در این رزمایش مشارکت خواهند داشت".
روسیه با گل سرسبد ناوگان اقیانوس آرام، رزمناو واریاگ، ناو مارشال شاپوشنیکوف، ناوهای قهرمان فدراسیون روسیه آلدار تسیدنژاپوف و پرفکت در این رزمایش حضور خواهند داشت.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که از نیروهای دریایی ارتش آزادیبخش خلق چین، دو ناوشکن، دو کشتی گشتی، یک کشتی تدارکاتی یکپارچه و یک زیردریایی دیزلی درگیر خواهند شد.
شی جین پینگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
رهبر چین: هر کسی که بگوید اقتصاد روسیه "آینده ای ندارد" مزخرف است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала