واکنش خشمگین مجری شبکه تلویزیونی امریکا در مورد خواسته های زلنسکی

© AP Photo / Willy Kurniawan/PoolПрезидент Украины Владимир Зеленский выступает на саммите лидеров G20 в режиме видеосвязи в Нуса Дуа, Бали
Президент Украины Владимир Зеленский выступает на саммите лидеров G20 в режиме видеосвязи в Нуса Дуа, Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
عضو شوید
مجری امریکایی زلنسکی را با یک مدیر کلوپ استریپتیز مقایسه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون، مجری شبکه فاکس نیوز، گفت: تمام اقدامات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، به جای تقویت ثبات جهانی و اتخاذ تصمیمات عاقلانه، به دنبال خروج پول "فروپاشی اقتصاد" ایالات متحده است.
به نظر او، این واقعیت که واشنگتن هر خواسته ای از رهبر اوکراین را با فداکاری رفاه مردم خود انجام می دهد، می تواند "از شرم آورترین سناریوها برای یکی از بزرگترین کشورهای جهان" باشد.
علاوه بر این، او از ظاهر رئیس جمهور اوکراین انتقاد کرد و او را با مدیر یک کلوپ استریپتیز مقایسه کرد
مجری تلویزیون خشمگین شده گفت: "زلنسکی به لباس مدیر کلوپ استریپتیز می آید و شروع به تقاضا برای پول می کند. تعجب آور است که هیچ کس او را بیرون نکرد، برعکس، همه او را تعظیم می کنند و حتی میلیاردها دالر به او می دهند."
Владимир Зеленский и Джо Байден в кабинете Белого дома в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
زلنسکی شرایط صلح را اعلام کرد
روز قبل، زلنسکی به واشنگتن سفر کرد. وی گفتگو با رئیس جمهور جو بایدن کرد و همچنان در کنگره سخنرانی نمود. از سوی دیگر، کاخ سفید اعلام کرد که یک بسته جدید از کمک های نظامی به ارزش 1.85 میلیارد دالری به اوکراین اختصاص داده است. در آن، به طور خاص، سیستم راکتی پتریوت، 500 مهمات توپخانه دقیق، 37 موتر های زره کوگار، مین ها، بمب های دستی و سلاح های کوچک دیگر می‌باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала