کلوپ ویدیو

افزایش درگیری بین کردها و پولیس در پاریس + ویدیو

© Sputnik / Evgeniy Poloyko /  مراجعه به بانک تصاویر Автомобиль полиции в десятом округе Парижа, где пожилой мужчина открыл стрельбу на улице
Автомобиль полиции в десятом округе Парижа, где пожилой мужчина открыл стрельбу на улице - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2022
عضو شوید
با شدت گرفتن درگیری ها میان کردها و نیروهای فرانسوی در پاریس، پولیس این شهر از نارنجک کار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، درگیری بین کردها و افسران مجری قانون در پاریس تشدید شده و پولیس این شهر از نارنجک های شوکر کار گرفت.
پیش از این، ده ها کرد در محل تیراندازی که توسط پولیس در منطقه 10 پاریس محاصره شده بود، تجمع کردند. آنها ترکیه را مسئول این حادثه می دانند. همانطور که یکی از نمایندگان جامعه کرد گفت، سه کرد در جریان تیراندازی کشته شدند. گشت های پولیس تقویت شده به محل اورژانس کشیده شدند.
سپس یک اجتماع خودجوش جامعه کرد به درگیری با پولیس آغاز کرد. ماموران انتظامی برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک آور استفاده کردند.
معترضان آغاز به شورش، سوزاندن سطل های زباله، پرتاب سنگ و بوتل به سوی پولیس کردند. در پاسخ، پولیس بارها گاز اشک آور و سپس نارنجک های شوکر پرتاب کرد. درگیری ها تشدید می شود.
یادآوری می کنیم، که روز جمعه، مردی 69 ساله در خیابان منطقه 10 پاریس تیراندازی کرد، و پس از آن از سوی پولیس دستگیر شد، انگیزه وی مشخص نیست. به گزارش خبرگزاری فرانسه، او با ملیت فرانسوی است و پولیس او را به خاطر دو اقدام به قتل در سال های 2016 و 2021 شناسایی کرده است. بر اساس آخرین اطلاعات، در نتیجه تیراندازی سه نفر جان باختند، حال دو نفر از قربانیان وخیم و دو نفر دیگر در وضعیت متوسط ​​قرار دارند. دادستانی پاریس بررسی را درباره این تیراندازی آغاز کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала