تنها راه تکمیل عملیات ویژه چیست؟

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Открытие международного авиационно-космического салона МАКС-2017
Открытие международного авиационно-космического салона МАКС-2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2022
عضو شوید
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه در مورد یگانه را تکمیل عملیات ویژه صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: هرگونه مناقشه بر سر میز مذاکره حل می شود، نظر به وضعیت اوکراین، در قدم نخست تکمیل عملیات ویژه پس از دستیابی به اهداف آن است.
پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته بود که تمام درگیری‌های مسلحانه به مذاکره ختم می‌شود و هر چه کیف زودتر این موضوع را درک کند، بهتر است.
پسکوف گفت: "البته هر درگیری به میز مذاکره ختم می شود، و این چندین بار گفته شده. اما البته، نخست از همه، صحبت ها از ختم سریع عملیات ویژه نظامی با رسیدن به اهدافی است که روسیه برای خودش تعیین کرده است."
تاکتیک جدید آمریکا از دیدگاه سیاستمدار مشهور روس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
نظر مدودف درباره امتناع زلنسکی از مذاکره
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه ای را برای آزادسازی دونباس از دست ناسیونالیست های کیف انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است.
با توجه به عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو از کیف با تدارکات تسلیحاتی حمایت می کنند، این برنامه ها ده ها میلیارد دالر هزینه دارد. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала