تنها رئیس جمهور پوتین می تواند به درگیری در اوکراین پایان دهد

© Sputnik / Павел БедняковПремьер-министр Италии Марио Драги во время итоговой пресс-конференции по итогам работы саммита "Группы двадцати" (31 октября 2021). Рим
Премьер-министр Италии Марио Драги во время итоговой пресс-конференции по итогам работы саммита Группы двадцати (31 октября 2021). Рим - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
عضو شوید
دراگی نخست وزیر اسبق ایتالیا: تنها رئیس جمهور پوتین می تواند به درگیری در اوکراین پایان دهد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته ماریو دراگی که تا 22 اکتوبر دولت ایتالیا را رهبری می کرد، تنها ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه می تواند به درگیری در اوکراین پایان دهد.
چشم انداز صلح دشوار است، اگرچه در زمان های اخیر خیلی چیزها تغییر کرده است: کانال های ارتباطی بسیار بازتر هستند و به نظر می رسد چین بیشتر درگیر ساختن مذاکرات است. با این حال، کرملین تاکنون نشان داده است که خواهان صلح نیست. دولت سابق همیشه به دنبال صلح بوده و تلاش کرده است میانجیگری احتمالی را ترویج کند: مثلاً به این فکر کنید که با غلات مسدود شده در بنادر دریای سیاه چه شد. اما فقط رئیس جمهور پوتین می تواند به این قتل عام پایان دهد. نخست وزیر در مصاحبه ای که در روز شنبه روزنامه کوریره دلا سرا منتشر شد، گفت.
تشکل جلسه گروه جی 7 هفته آینده در مورد افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2022
G7 کمک های بی وقفه را به اوکراین وعده داد
دراگی خاطرنشان کرد که رم به همراه متحدانش در G7، اتحادیه اروپا و ناتو به طور مداوم از اوکراین حمایت کرده است و با انجام این کار نشان داده است که "ایتالیا می تواند کشوری پیشرو در اروپا باشد." نخست وزیر سابق گفت که چنین سیاستی در مورد حمایت از کیف و تحریم های ضد روسیه علیرغم روابط نزدیکی که قبلا بین ایتالیا و روسیه وجود داشت، انجام شد. او گفت: "موقعیت ایتالیا در مورد جنگ احتمالا قوی تر و مصمم تر از آن چیزی بود که بسیاری از ناظران انتظار داشتند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه همیشه گفته است که آماده مذاکره در مورد اوکراین است، اگر کیف به بلوغ برسد، تلاش‌های میانجی‌گری کسانی که پیشنهاد می‌دهند مورد تقاضا خواهد بود، در حالی که کشورهای غربی به طور فزاینده‌ای در مورد نیاز کیف به ادامه خصومت‌ها صحبت می‌کنند. و همچنین به آن سلاح می‌رسانند و ارتش اوکراین را در خاک خود آموزش می‌دهند.
روز پنجشنبه، پوتین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که روسیه هرگز مذاکره با اوکراین را رد نکرده است، این کیف بود که خود را از انجام گفت‌وگو منع کرد که تا حدودی غیرعادی و حتی عجیب به نظر می‌رسد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
کنفرانس مطبوعاتی پوتین پس از نشست شورای دولتی
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала