غربی ها دریافتند که چرا زلنسکی به واشنگتن رفت

© AP Photo / Jacquelyn MartinПрезидент Украины Владимир Зеленский вручает законодателям украинский флаг, который держат вице-президент Камала Харрис и спикер Палаты представителей Нэнси Пелоси, с автографами военных из Бахмута, выступая на совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне
Президент Украины Владимир Зеленский вручает законодателям украинский флаг, который держат вице-президент Камала Харрис и спикер Палаты представителей Нэнси Пелоси, с автографами военных из Бахмута, выступая на совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
عضو شوید
کاربران توییتر معتقدند که زلنسکی به دلیل شکست در میدان نبرد به آمریکا سفر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران توییتر از انتشار ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، که در آن درباره تصمیم کنگره آمریکا برای تصویب تخصیص یک کمک مالی دیگر به کی یف اظهارنظر کرده است، انتقاد کردند.
کاربران این شبکه اجتماعی انتقال پول به اوکراین را یک طرح پولشویی خواندند و همچنین پیشنهاد کردند که سفر اخیر این سیاستمدار به واشنگتن به دلیل این واقعیت است که اوکراین در این درگیری بازنده است.
thomasw83242058 نوشته است:"این همه پولشویی است! در مرزهای ما، مردم بی خانمان ما چطور؟" شکایت کرد
j8son4 پیشنهاد کرد: "اوکراین در حال ضرر است. به همین دلیل است که "آقای Z" در واشنگتن درخواست پول بیشتر و نصب پاتریوت می کند.
redinthecloset به شوخی گفت: "امیدوارم همسر شما خوشحال شود که به لطف ایالات متحده 40 هزار دلار دیگر برای خرید خرج کند."
مایکل اسپارو شکایت کرد: "یک مرد واقعی متعهد به صلح است و میلیاردها دلار از آمریکایی‌های بی‌گناهی که هیچ ارتباطی با جنگ شما ندارند، نمی‌گیرد".
awbitcoin نوشت: "هدر دادن پول. چطور جرأت می کنید پول من را بگیرید. ما به اندازه کافی مردم در کشورمان داریم که به دنبال خانه، غذا، لباس یا دارو هستند. اوکراین به ما مربوط نیست و شما "لیاقت" پول من را ندارید. واشنگتن از طرف میلیون ها آمریکایی صحبت نمی کند."
ساختمان کنگره  در واشنگتن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
انشعاب در کنگره آمریکا بر سر اوکراین
زلنسکی روز چهارشنبه به دعوت بایدن رئیس جمهور آمریکا ساعاتی را در واشنگتن سپری کرد و طی آن با رئیس دولت و رهبری کنگره دیدار کرد. اعلام بسته جدید کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین به مبلغ 1.85 میلیارد دلار همزمان با سفر وی بود. این شامل، در میان چیزهای دیگر، یک باتری دفاع هوایی پاتریوت است.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه ای را برای آزادسازی دونباس از دست ناسیونالیست های کی یف انجام داده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، آن را "وظیفه حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد آزار و اذیت و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."
با توجه به عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو از کی یف با تدارکات تسلیحاتی حمایت می کنند، این برنامه ها ده ها میلیارد دلار هزینه دارد. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
توطئه های جدید امریکا برای نفوذ به ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
نماینده کنگره آمریکا: آمریکا بهتر است به منافع خود فکر کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала