غرب دیر یا زود زلنسکی را مجبور به گفت و گو با روسیه می‌کند

کاریکاتور
کاریکاتور  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2022
عضو شوید
یک نماینده پارلمان روسیه می‌گوید، که سیاستمداران غربی دیر یا زود زلنسکی را مجبور به گفت و گو با روسیه خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک قانونگذار ارشد پارلمان روسیه اعلام کرد، که دیر یا زود، سیاستمداران اروپایی و امریکایی که نگران خطرات درگیری گسترده با روسیه هستند، "ولادیمیر زلنسکی"، رئیس جمهور اوکراین را مجبور خواهند کرد تا با واقعیت روبرو شود و پای میز گفت و گو با روسیه بنشیند.
گریگوری کاراسین رئیس کمیته بین‌المللی مجلس اعلای فدراسیون روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا-24 گفت: "احساس نگرانی عمیق در اروپا و ایالات متحده به واقعیت تبدیل شده است. ما باید این را در نظر بگیریم و امیدوار باشیم که دیر یا زود سیاستمداران مسئول بالاخره بیدار شوند و بگویند: بیایید امکانات زلنسکی را به طور کلی محدود کنیم و او را مجبور کنیم پای میز مذاکره بنشیند و با واقعیت روبه‌رو شود".
به گفته کاراسین، بسیار کم سیاستمداران امریکایی هوشیار، نگران خطر رویارویی گسترده با روسیه هستند و این نگرانی ها در زندگی سیاسی امریکایی ها شروع به غلبه کرده است.
او گفت: "به همین دلیل است که آنها محدودیت‌های خاصی را برای انواع سلاح‌ها (که باید به اوکراین عرضه شود) تعیین می‌کنند." این نماینده مجلس اعلای روسیه افزود که چنین نگرانی‌هایی در کشورهای اروپایی هم احساس می‌شود و آن ها احساس می کنند که به "خط مقدم" نزدیک شده اند و ممکن است مستقیماً در معرض خطر اقدام نظامی قرار گیرند.
کاراسین تاکید کرد: "غربی ها به خوبی درک می کنند که سیاست گذاران فعلی کیف بی پروا و غیرمنطقی هستند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала