زلنسکی سال 2023 را سال تعیین کننده در درگیری با روسیه خواند

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عضو شوید
زلنسکی رئیس جمهور اوکراین: سال 2023 در رویارویی با روسیه تعیین کننده خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در پیامی ویدیویی که در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرد، گفت: سال آینده در درگیری با روسیه تعیین‌کننده خواهد بود.
ما به آموزش نیروهای دفاعی و امنیتی تا سال آینده ادامه می‌دهیم. امسال باید سال تعیین‌کننده‌ای باشد. ما می‌دانیم که در زمستان چه خطراتی وجود دارد، ما می‌دانیم که در بهار چه کاری باید انجام دهیم، به این معنی که می‌فهمیم که کل دفاع و چه نتایجی حاصل می‌شود.
علاوه بر این، رهبر اوکراین به وضعیت متشنج برای نیروهای مسلح اوکراین در مناطق آرتموفسک و کرمنایا اشاره کرد.
آرتیوموفسک در بخش تحت کنترل کیف در شمال شهر بزرگ گورلووکا واقع شده است و یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. شبکه ای از جاده ها و راه آهن از این شهر می گذرد. نبردهای شدیدی برای شهر در جریان است. همچنین نیروهای امنیتی اوکراین به طور مرتب کرمننایا را گلوله باران می کنند و به طور دوره ای سعی می کنند از خطوط دفاعی این منطقه عبور کنند.
از 24 فبروی، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای غیرنظامی کردن و غیر نظامی کردن اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" خواند. نیروهای مسلح با وظیفه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت روسیه روبرو هستند.
انتخاب جانشین جدید مرکل در آلمان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
مرکل مشارکت خود در حل مشکل اوکراین را رد کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала