هکرها اطلاعات سربازان و "افسران سایبری" اوکراینی را منتشر کردند

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Глобальная атака вируса-вымогателя поразила IT-системы компаний в нескольких странах мира
Глобальная атака вируса-вымогателя поразила IT-системы компаний в нескольких странах мира - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عضو شوید
هکر های RaHDit اطلاعات بیش از 70 سرباز و افسر سایبری اوکراینی را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، گروه هکر RaHDit "هکرهای روسی" در پورتال ضد فاشیست"Nemesis" اطلاعات بیش از 70 نفر از نیروهای سایبری اوکراین را منتشر کرد.
در پیام کانال تلگرامی RaHDit آمده است: "با نخبگان نیروهای سایبری اوکراین، هکرهای پرسنل تمام وقت و شرکت کنندگان در مسابقات منظم بین بخشی CTF در بین سازمان های مجری قانون 404 آشنا شوید."
گفته می شود که داده های منتشر شده متعلق به هکرهای حرفه ای از وزارت دفاع اوکراین، گارد ملی، موسسات آموزشی که مدافعان اطلاعات را آموزش می دهند و SBU است.

هکرها قول دادند: "اینها کسانی هستند که ارتش سایبری و سایر کلاهبرداران اینترنتی هستند که به می گویند کجا را مورد حمله قرار بدهند و در کدام زمان دکمه ها را فشار دهند. اما آنها فقط یک دکوری هستند. فردا ما چهره رهبران واقعی دلقک‌های سایبری اوکراین را نشان می دهیم."

این سایت داده های دانشجویان و معلمان دانشگاه های نظامی اوکراین، و همچنین افسران بخش های فناوری اطلاعات، داده های آنها را در شبکه های اجتماعی ارائه می دهد.
RaHDit، اولین بخش از داده ها را در مورد هکرهای اوکراینی ارسال کردند ، ارتش فناوری اطلاعات اوکراین، متشکل از 759 نفر، و SMMهای جنبش Save UA - 406 نفر هستند.
در ماه نوامبر، RaHDit لیست دانشجویان و معلمان آکادمی سرویس امنیتی اوکراین را درNemesis منتشر کرد. سپس اطلاعات بیش از 400 نفر به شبکه درز کرد که به زودی به صفوف سرویس های ویژه اوکراین و همچنین افرادی که آنها را آموزش می دهند خواهند پیوست. این داده‌ها شامل آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها، شماره‌های فردی از ثبت دولتی افراد، آدرس‌های ایمیل و صفحات در شبکه‌های اجتماعی، کدهای دیجیتال در پیام‌رسان‌های فوری، شماره موتر ها بود.
در پایان ماه سپتامبر، "هکرهای روسی" اطلاعات 1500 کارمند فعال سرویس اطلاعات خارجی اوکراین، از جمله کسانی که در آن زمان در بیش از 20 کشور تحت پوشش کار می کردند، در دسترس عموم قرار دادند.
و در ماه جولای، RaHDit سرورهای دانشگاه دفاع ملی اوکراین را هک کرد، کتابچه راهنمای آموزشی آنها را دانلود کرد و به جای آن موارد "صحیح" را در مورد جنایات رژیم کیف در دونباس، گذاشت. یک ماه قبل، آنها اطلاعات 700 کارمند SBU و اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین را ارسال کردند.
در همان ابتدای عملیات ویژه RaHDit، همه 755 وب سایت دولت اوکراین به طور همزمان هک شدند. همانطور که یکی از اعضای این گروه به شرط ناشناس ماندن به ریانووستی گفت، آنها یک کانال انتقال داده در مورد اقدامات ارتش اوکراین که در اختیار آنها قرار گرفت، به ارتش روسیه راه اندازی کردند.
Вирус-вымогатель на экране копмьютера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
دستیابی هکر های روسیه به پرونده های عملیاتی ارتش اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала