وزارت دفاع ترکیه: اجازه نمی دهیم به "برادران سوری" آسیب وارد شود

© Fotolia / badahos ترکیه
 ترکیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2022
عضو شوید
وزیر دفاع آکار: ترکیه اجازه نخواهد داد هیچ چیزی به ضرر برادران سوری باشد.
به گزارش اسپوتنیک، خلوصی آکار، وزیر دفاع ملی ترکیه، در اظهارنظری درباره نتایج دیدار با همکاران روسی و سوری در مسکو، گفت که آنکارا اجازه نخواهد داد چیزی "به ضرر برادران سوری خود" صورت بگیرد.
وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرد وزرای دفاع روسیه، سوریه و ترکیه در مسکو مذاکرات سه جانبه ای را برای بررسی راه های حل بحران سوریه برگزار کردند.
این وزارتخانه تصریح کرد که "در پی این دیدار، طرفین ماهیت سازنده گفت‌وگوهای برگزار شده در این قالب و لزوم ادامه آن به نفع تثبیت بیشتر اوضاع در جمهوری عربی و کل منطقه را یادآور شدند." روزنامه حریت خاطرنشان کرد که مذاکرات بین روسای ادارات نظامی در مسکو اولین مذاکرات رسمی بین آنکارا و دمشق در 11 سال گذشته بود.
همانطور که می دانید من دیروز (چهارشنبه) با رئیس محترم سازمان اطلاعات ملی (MİT) هاکان فیدان در مسکو با روسای دفاع و اطلاعات فدراسیون روسیه و سوریه دیدار کردم و در مورد مشکل مهاجرت و مبارزه با آن صحبت کردیم. همه عناصر تروریستی تا به امروز ما هر کاری لازم را برای تضمین صلح و ثبات در منطقه خود انجام داده ایم، ما مصمم هستیم که به این کار ادامه دهیم.
آکار به نقل از سرویس مطبوعاتی آکار گفت: ما هرگز اجازه نداده‌ایم و هرگز اجازه نمی‌دهیم رفتاری که می‌تواند آنها را در شرایط سخت قرار دهد. همه باید این را بدانند و مطابق آن عمل کنند. سال نو بر برادران سوری مبارک باد .
Министр обороны РФ Сергей Шойгу и министр обороны Турции Хулуси Акар во время встречи в Стамбуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
کارشناس ترکی: نشست وزیران دفاع روسیه، ترکیه و سوریه، دیدگاه ضد امریکایی دمشق را نشان می دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала