پوتین از ساخت چهار زیردریایی هسته ای خبر داد

© Министерство обороны РФУчения в арктической экспедиции ВМФ России и РГО "Умка"
Учения в арктической экспедиции ВМФ России и РГО Умка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2022
عضو شوید
پوتین: ساخت چهار زیردریایی هسته ای امنیت روسیه را برای سال های آینده تضمین می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که در آینده نزدیک چهار زیردریایی هسته ای دیگر در روسیه ساخته خواهد شد.
رئیس دولت در مراسم پذیرش ناوهای جدید به نیروی دریایی و پرتاب زیردریایی اتمی "امپراطور الکساندر سوم" از طریق ویدیو کنفرانس شرکت کرد.
وی گفت: "مایلم متذکر شوم که چهار زیردریایی دیگر به عنوان بخشی از برنامه تسلیحاتی فعلی دولت ساخته خواهد شد. این امر امنیت روسیه را برای دهه های آینده تضمین می کند."
پوتین افزود: ناوهای راکت‌بر هسته‌ای در دست ساخت و پیش‌بینی شده از بسیاری جهات در جهان منحصربه‌فرد هستند و زیردریایی‌ها و کشتی‌های سطحی جدید دارای سیستم‌های ناوبری، ارتباطات و هیدروآکوستیک مدرن، مجهز به سلاح‌های دقیق و سیستم‌های روباتیک هستند.
وی گفت: "بنابراین، ژنرالیسیمو سووروف به راکت‌های بالستیک "بولاوا" مجهز است که توانایی‌های نیروی دریایی هسته‌ای ما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
یکی دیگر از پروژه های نسل جدید، کشتی موشکی کوچک Grad است. به گفته رئیس دولت، کشتی‌های این کلاس در حل مأموریت‌های جنگی در سوریه و در جریان عملیات نظامی ویژه در اوکراین کارایی بالایی از خود نشان داده‌اند.
Russia's Alexander Nevsky nuclear submarine - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2022
زیردریایی هسته‌ای امپراتور الکساندر سوم را به آب انداخته شد
رئیس جمهور تاکید کرد که روسیه سرعت و حجم ساخت کشتی های جنگی را افزایش می دهد، آنها را به مدرن ترین سلاح ها مجهز می کند، آموزش های عملیاتی و رزمی را برای ملوانان با در نظر گرفتن تجربه به دست آمده از جمله در طول عملیات ویژه انجام می دهد.
پوتین در پایان گفت: "در یک کلام، هر کاری را که لازم است برای تضمین مطمئن امنیت روسیه، حفاظت از منافع ملی ما در اقیانوس جهانی انجام دهیم.
امروزه کارخانجات کشتی سازی در Severodvinsk، Baltiysk و Vladivostok رزمناو زیردریایی هسته ای ژنرالیسیمو سووروف، کشتی موشکی کوچک Grad و مین روب دریایی آناتولی شلموف را به ناوگان تحویل می دهند.
"Generalissimo Suvorov" و "Emperor Alexander III" - ششمین و هفتمین ناوهای موشکی خانواده Borey-A که قادر به حمل 16 موشک بالستیک قاره پیما بولاوا هستند. "ژنرالیسیمو سووروف" آزمایشات دولتی را با موفقیت به پایان رساند و به ناوگان اقیانوس آرام پیوست. محاکمه های دریایی "امپراتور الکساندر سوم" برای ژوئن سال آینده برنامه ریزی شده است.
ناو کوچک راکتی Grad دهمین کشتی از سری 12 کشتی پروژه بویان-ام است. اتصال کشتی های موشکی ناوگان بالتیک را تقویت می کند. "آناتولی شلموف" متعلق به نسل جدیدی از کشتی های دفاع مین است، این هفتمین پروژه 12700 مین روب است.
بلگورود - دومین زیردریایی بزرگ تاریخ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2022
چندرسانه ای
"بلگورود" - دومین زیردریایی بزرگ تاریخ +‌ داده نمایی
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала