سیاست آمریکا در قبال اوکراین محضاً "شیطانی" است

© Photo / PixabayUS flag
US flag - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2022
عضو شوید
ریتر جاسوس سابق آمریکا سیاست کاخ سفید در قبال اوکراین را شیطانی محض خواند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی بازنشسته آمریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب The Left Lens گفت: سیاست کاخ سفید در قبال اوکراین "شیطانی محض" است.
به گفته وی، موضع کاخ سفید در مورد حمایت از اوکراین نه تنها سودی ندارد، بلکه به ضرر کی­یف عمل می کند.
ریتر گفت: "سیاست آمریکا در اوکراین انجام کار خوب و کمک به کسی نیست. بلکه در مورد این است که اجازه دهیم یک ملت بمیرد. اجازه دادن به کشوری بمیرد که ما دائما آنها را دوستان خود می نامیم."
"ایالات متحده گفت که ما شما را ترک می کنیم. ما در حال تحقق فانتزی منحرف لیندسی گراهام هستیم" که تا آخرین اوکراینی می جنگد. "اکنون ما اوکراین را داریم که تلاش می کند بجنگد، تلاش می کند پیروز شود، اما ما اجازه نمی دهیم. ما فقط می توانیم بگذارید تا آخرین اوکراینی بجنگند."
وی در پایان افزود: سیاست واشنگتن در حمایت از اوکراین "تعریف شر است" و افرادی که این سیاست را اجرا می کنند همدستان او هستند.
هفته گذشته، زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به واشنگتن رفت و با جو بایدن، رهبر ایالات متحده و رهبری کنگره دیدار کرد. همزمان با سفر وی، اعلام بسته کمک نظامی 1.85 میلیارد دلاری جدید به کیف، که از جمله شامل یک باتری سامانه های موشکی ضد هوایی پاتریوت است، بود.
با توجه به عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در ناتو از کیف با تدارکات تسلیحاتی حمایت می کنند، این برنامه ها ده ها میلیارد دلار هزینه دارد. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
Супруга президента США Джо Байдена Джил, президент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден во время встречи в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
جاسوس سابق امریکا از برنامه های بایدن برای فریب زلنسکی با پاتریوت خبر داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала