- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گریز نزدیک به 12 هزار مرد در زمان حکومت نظامی از اوکراین

© Photo / U.S. Army / Cpl. Shaylin Quaid Украинские военные во время учений
Украинские военные во время учений  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2022
عضو شوید
نزدیک به 12 هزار مرد در زمان حکومت نظامی کوشش کردند از اوکراین بگریزند.
به گزارش اسپوتنیک، بر پایه گزارش سرویس مرزبانی اوکراین، از زمان برقراری حکومت نظامی در این کشور، نزدیک به 12000 مرد کوشش کرده اند به طور غیرقانونی اوکراین را ترک کنند.
حکومت نظامی در اوکراین در 24 فیبروری معرفی شد. در نوامبر، حکومت نظامی و بسیج عمومی تا 19 فیبروری 2023 تمدید شد.
Американские военные 7го полка ПВО разворачивают зенитный ракетный комплекс ЗРК Патриот на полигоне в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حقیقت ترسناک/ پاتریوت اوکراین را از شکست نجات نمی دهد
این سرویس در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: در جمع بندی نتایج سال: از آغاز حکومت نظامی تاکنون 12 هزار مرد اقدام به گذشتن غیرقانونی از مرز کرده اند که متأسفانه از این شمار 15 نفر در مسیر رودخانه و کوهستان جان خود را از دست داده اند.
شمار افرادی که کشور را ترک کرده اند مشخص نشده است.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "پشتیبانی از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین در برابر غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала